به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهمنی با اشاره به اینکه این دوره از ارزیابی ها در 36 شاخص و در چهار محور انجام شده است، گفت: امتیاز پست بانک ایران در دوره هفتم 86.45 از 100 امتیاز بود و با افزایش امتیاز بانک به 90.08 در دوره هشتم ، در جمع 17 دستگاه که در رتبه عالی قرار دارند، رتبه دوازدهم را به دست آورد.
عضو اجرایی هیات مدیره، ارزیابی این دوره از پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های دستگاه های اجرایی را نسبت به دوره گذشته سختگیرانه تر اعلام کرد و ادامه داد: پست بانک ایران تنها بانک شرکت کننده در این ارزیابی بوده است و توانسته با کسب چهار امتیاز بیشتر نسبت به دوره هفتم این جایگاه را بدست آورد.
وی افزود: این بانک در شاخص های دولت کاربر محور، با 98 امتیاز، رتبه اول و در دولت شفاف با 90 امتیاز، رتبه دوم را به دست آورده است.
بر اساس این گزارش، پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های دستگاه های اجرایی کشور از سوی سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در قالب 36 شاخص ارزیابی، 38 خدمت شناسنامه دار و 125 زیرخدمت دو بار در سال انجام می شود.