پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 593794 تاریخ : 1400/11/13-10:09:02
,15,
کسب امتیاز 90 پست بانک ایران در هشتمین دوره ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیکی در بین 168 دستگاه اجرایی

کسب امتیاز 90 پست بانک ایران در هشتمین دوره ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیکی در بین 168 دستگاه اجرایی

فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره اجرایی از افزایش امتیاز پست بانک ایران در هشتمین دوره ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های دستگاه های اجرایی به 90.08 در بین 168 دستگاه اجرایی خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهمنی با اشاره به اینکه این دوره از ارزیابی ها در 36 شاخص و در چهار محور انجام شده است، گفت: امتیاز پست بانک ایران در دوره هفتم 86.45 از 100 امتیاز بود و با افزایش امتیاز بانک به 90.08 در دوره هشتم ، در جمع 17 دستگاه که در رتبه عالی قرار دارند، رتبه دوازدهم را به دست آورد.

عضو اجرایی هیات مدیره، ارزیابی این دوره از پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های دستگاه های اجرایی را نسبت به دوره گذشته سختگیرانه تر اعلام کرد و ادامه داد: پست بانک ایران تنها بانک شرکت کننده در این ارزیابی بوده است و توانسته با کسب چهار امتیاز بیشتر نسبت به دوره هفتم این جایگاه را بدست آورد.

وی افزود: این بانک در شاخص های دولت کاربر محور، با 98 امتیاز، رتبه اول و در دولت شفاف با 90 امتیاز، رتبه دوم را به دست آورده است.

بر اساس این گزارش، پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های دستگاه های اجرایی کشور از سوی سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در قالب 36 شاخص ارزیابی، 38 خدمت شناسنامه دار و 125 زیرخدمت دو بار در سال انجام می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 169
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران