به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی محورهای «مروری بر پیش نیازها و قابلیت های لازم برای کار در فضای دیجیتال»، «مروری بر ابزارهای در دسترس برای بازاریابی و فروش در فضای دیجیتال» و «بررسی مدل های فناورانه شبکه سازی و جذب بازاریابان برای توسعه فروش» توسط جناب آقای سید محمود شجاعی کیاسری مدیرعامل استارتاپ ایزی بیمه ارائه خواهد شد.
حضور در این رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir می باشد.
پس از ثبت نام، ورود به کارگاه از طریق همین نشانی امکان پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می گردد.