پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669796 تاریخ : 1402/08/08-19:11:56
,17,
چک های در راه را به آسانی استعلام کنید

چک های در راه را به آسانی استعلام کنید

درراستای اجرای احکام قانون اصلاح قانون صدور چک به منظور ارتقا کارایی ابزار پرداخت چک و شفاف سازی سازوکارهای موجود برای فعالان این عرصه، خدمت اعلام وضعیت اعتباری صادرکننده چک به ذینفعان، مشتمل بر مبالغ چک های برگشتی و چک های درراه وی از طریق سرشماره 4040701701 امکانپذیر شد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، بنا بر اعلام بانک مرکزی از تاریخ 16 مهر سال جاری ذینفعان چک می توانند با ارسال پیامک به سرشماره 4040701701 از مجموع مبلغی چک های برگشتی صادرکننده چک اعم از چک های برگشتی رفع سوء اثرشده و نشده و مجموع مبلغی چک های در راه تسویه نشده، مطلع شوند.


این در حالیست که برای دریافت این سرویس ، ذینفع چک باید کد دستوری زیر را به سرشماره 4040701701 ارسال کند:


(به ترتیب از راست به چپ)


*1*4*شناسه/کدملی ذینفع*شناسه صیادی

راهنمای سرویس نحوه صحیح ارسال پیامک

در صورتی که استفاده کنندگان از سرویس پیامکی در صورتی که کد دستوری را به خاطر نداشته باشند می توانند با ارسال عدد 1 به سرشماره 4040701701 از راهنمای این سرویس بهره مند شوند. راهنمای سرویس نحوه صحیح ارسال پیامک را در اختیار استفاده کنندگان از سرویس قرار می دهد.


این خدمت به ذینفع چک کمک می کند تا با اخذ اطلاعات شفاف از سوابق صادرکننده چک نسبت به دریافت یا عدم دریافت چک تصمیم گیری کند که خود یک مزیت محسوب می شود.

خبرنگار / #حسین جواهریان



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران