پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 593838 تاریخ : 1400/11/14-09:34:18
,10028,
چهار بخش جدید بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) اسلامشهر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر

چهار بخش جدید بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) اسلامشهر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و طی مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهار بخش جدید بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا(ع) اسلامشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، بخش های جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی مردان، ICU و Post ICU بیمارستان امام رضا(ع) به بهره برداری رسیده و در مدار خدمت به بیماران قرار گرفتند.

بخش های جدید بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر با 45 تخت در 2100 متر مربع زیربنا و با هزینه 235 میلیارد ریال احداث شده اند.

دکتر حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از افتتاح بخش های جدید بیمارستان امام رضا(ع) از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کرد و به گفتگو با تعدادی از مراجعه کنندگان و کارکنان این بیمارستان پرداخت. دکتر عبدالملکی از زحمات و تلاش های کارکنان این بیمارستان برای خدمت به بیماران قدردانی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران