پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658188 تاریخ : 1402/05/17-11:20:31
,3,
پیام تبریک رئیس هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری نور، آقای سید کامل تقوی نژاد رئیس هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
متن پیام تبریک به شرح زیر می باشد:
بسمه تعالی
با یاد و حمد پروردگار متعال ؛ روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و دست اندر کاران و فعالان حوزه خبر که الگو و سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی و آگاهی بخشی هستند تبریک عرض می نمایم.
در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز خبرنگار مقارن با شهادت شهیدی والا مقام است. نام شهید (محمود صارمی) تا ابد در تارک روشن عرصه خطیر خبرنگاری می درخشد و مشعل فروزانی است برای عاشقان راه حق و حقیقت.
بی تردید رسالت و مجاهدت های دلسوزانه و متفکرانه اصحاب خبر و رسانه آن چنان مهم و تاثیرگذار است که می تواند با تعمیق اندیشه تصمیم گیران و صاحبان مسئولیت، تعالی یک سازمان و نهایتا یک جامعه را رقم زند.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به شما فرهیختگان این عرصه سترگ، از تمامی تلاشها و تشریک مساعی ارزنده و سازنده شما با موسسه اعتباری نور سپاسگزارم، سلامت و توفیق مستمرتان را در مسیر ارتقای ایران اسلامی خواهانم.
سید کامل تقوی نژاد
رئیس هیات سرپرستی



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران