آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 62703 تاریخ : 1393/08/11-11:49:05
,1,16,17,
پیاده‌سازی الگوی مشتری مداری در بانک اقتصادنوین

با فعالیت مرکز 24 ساعته ارتباط نوین

پیاده‌سازی الگوی مشتری مداری در بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور با درک اهمیت الگوهای مشتری مداری نسبت به پیاده‌سازی دقیق اجزای دست‌یابی به این هدف اقدام کرده که راه‌اندازی مرکز 24 ساعته ارتباط نوین از آن جمله است.

 

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک با هدف تسهیل ارایه خدمات به مشتریان و پاسخگویی به سوالات و ابهامات ایشان نسبت به راه‌اندازی مرکز 24 ساعته ارتباط نوین اقدام کرده که کارشناسان این مرکز در سه بخش تخصصی پاسخگویی تماس گیرندگان هستند.
کارشناسان مرکز ارتباط نوین در تمام ساعات شبانه روز در روزهای هفته در سه بخش امداد مشتریان، امداد شعب، امداد پذیرندگان پایانه‌های فروش و کیوسک آماده پاسخگویی و پیگیری موارد مطروحه مشتریان هستند.
لازم به ذکر است در مهر ماه سال جاری جمعا 137 هزار تماس در این مرکز به ثبت رسیده است که از تعداد 93 هزار تماس به عنوان تماس ورودی و 44 هزار تماس خروجی بوده است.
بانک اقتصادنوین با هدف کسب رضایت‌مندی مشتریان نسبت به راه‌اندازی مرکز 24 ساعته ارتباط نوین اقدام کرده است که بر این اساس کارشناسان این مرکز به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات احتمالی مشتریان این بانک خواهند بود.
بر این اساس مشتریان و دارندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین در سراسر کشور به ترتیب می‌توانند از طریق شماره‌های 48031000-021 ، 48031480-021 و شماره رایگان 900900007 تماس حاصل نمایند.
همچنین مشتریان بانک می‌توانند از طریق صفحه ورودی سایت بانک و نقطه ارتباطی "مرکز ارتباط نوین"، با این مرکز ارتباط داشته و به صورت برخط (on line) پاسخ دریافت نمایند.
کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوین در صورت لزوم نسبت به پیگیری موارد مطروحه از سوی مخاطبان اقدام و با برقراری تماس پیگیری نسبت ارایه اطلاعات به مشتریان اقدام خواهند کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199