پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 637086 تاریخ : 1402/03/30-15:18:47
,15,
پویش ولیمه مهربانی همراه اول با شماره گیری 9998

پویش ولیمه مهربانی همراه اول با شماره گیری 9998

همزمان با موسم حج، همراه اول از آغاز پویش ولیمه مهربانی با هدف حمایت از نیازمندان خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول همزمان با موسم حج ابراهیمی، پویش گوش دادن به سوره «حج» را با هدف فراهم کردن فرصت شکرگزاری جمعی باری تعالی و همچنین تکریم خانواده های نیازمند آغاز کرد.

تمامی مشترکان همراه اول می توانند برای مشارکت در این پویش با شماره «9998» به صورت رایگان تماس گرفته و ضمن سهیم شدن در ثواب گوش دادن به سوره حج، نام نیکی از خود در یاری نیازمندان بر جای گذارند.

اپراتور اول تلفن همراه کشور تصمیم دارد در ازای مجموع دقایق تماس گرفته شده با سامانه 9998 و در راستای مسوولیت اجتماعی خود، در روز عید قربان تعدادی از نیازمندان را بر سر سفره «ولیمه مهربانی» مهمان کند.

سوره حج آخرین سوره جزء 17 است که در آن کلیات فروع دین از قبیل نماز و حج بیان شده است.

در فضیلت تلاوت سوره حج، پیامبر اکرم اسلام فرمودند: «هر کس سوره حج را بخواند، به تعداد کسانی که در گذشته و آینده حج عمره به جا آورده یا خواهند آورد، به او پاداش حج و عمره داده خواهد شد.»



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 267
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران