پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635100 تاریخ : 1402/01/20-15:31:55
,15,
پروژه ای جدید در پست ایتالیا

انتقال یک تجربه

پروژه ای جدید در پست ایتالیا

یک پروژه جدید در پست ایتالیا اوایل سال جاری به طور رسمی راه اندازی شده که از اهداف این پروژه بهبود تحول دیجیتال برای حدود 16 میلیون شهروند در سرتاسر ایتالیا است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اتحادیه جهانی پست، یک پروژه جدید در پست ایتالیا اوایل سال 2023 به طور رسمی راه اندازی شده است.

اهداف این پروژه بهبود تحول دیجیتال برای حدود 16 میلیون شهروند در سرتاسر ایتالیا است تا اطمینان حاصل شود که کسی از این پروژه بی نصیب نمی ماند، زیرا این کشور با سرعت به سمت تحول دیجیتال خود درحرکت است.

این پروژه در سال 2022 آغاز و قرار است در سال 2026 تکمیل شود. اولین هدف، به شهروندان ایتالیایی ساکن در مناطقی که تقریباً 15 هزار نفر جمعیت دارند این فرصت را می دهد که به یک اداره پست چند منظوره مجهز شوند تا بتوانند به راحتی از خدمات عمومی و پستی در شبانه روز استفاده کنند.

هدف دوم ایجاد حدود 250 فضای کاری مشترک جدید در سراسر این کشور خواهد بود که برخی از آنها در بناهای تاریخی مستقر خواهند شد.پست ایتالیا بزرگترین شبکه مویرگی و فضاهای همکاری دیجیتالی را ارائه می دهد که با نرخ های پایین قابل دسترسی است. 80 مورد از این فضاها در شهرداری های منتخب نصب می شود که دفاتر پست چند منظوره جدید، بخشی از آن در دسترس خواهد بود.

این فضاها در مجموع بیش از ده هزار ایستگاه کاری را فراهم خواهند کرد.بخش سوم پروژه شامل نصب حدود 5 هزار ایستگاه شارژ خودروی الکتریکی خواهد بود. در ایتالیا، 6میلیون نفر از کسانی که در کوچکترین روستاها زندگی می کنند، بالای 65 سال دارند.

این جمعیت حتی اغلب برای دریافت گواهی ساده مشکل دارند. با پروژه حاضر مجموعه ای غنی از خدمات برای شهروندان ایتالیایی امکان پذیر خواهد بود که در زمان و هزینه آنها صرفه جویی می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران