پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 620190 تاریخ : 1401/07/18-16:30:41
,3,
پرداخت وام 200 میلیون تومانی فرزندآوری در بانک قرض الحسنه مهر ایران

پرداخت وام 200 میلیون تومانی فرزندآوری در بانک قرض الحسنه مهر ایران

در اتفاقی جالب و نادر، یک خانواده قمی 2 وام فرزندآوری 100 میلیون تومانی دریافت کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی و ماده (10) «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و همچنین اجرای جزء 2 بند الف تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 کل کشور و سیاست های کلی جمعیت، ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، نسبت به پرداخت وام قرض الحسنه فرزندآوری اقدام کرده است.

بر اساس قانون، برای فرزندانی که از سال 1400 به بعد به دنیا آمده اند، وام قرض الحسنه فرزندآوری، به ازای فرزند اول 20 میلیون تومان، فرزند دوم 40 میلیون تومان، فرزند سوم 60 میلیون تومان، فرزند چهارم 80 میلیون تومان و به ازای فرزند پنجم به بعد 100 میلیون تومان پرداخت می شود.

به تازگی یک خانواده قمی صاحب فرزندان 2 قلو (فرزندان پنجم و ششم) خود شدند و توانستند 2 وام 100 میلیون تومانی به ازای هریک از فرزندان تازه متولد شده دریافت کنند.

وام فرزندآوری بدون الزام به سپرده گذاری و با 6 ماه دوره تنفس برای شروع اقساط و با کارمزد سالانه حداکثر 4 درصد پرداخت می شود. همچنین در مورد تولد فرزندان 2قلو و بیشتر به ازای هر فرزند یک وام تعلق می گیرد و ترتیب تولد لحاظ می شود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران که یکی از مهمترین رویکردهای خود را اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، سیاست های ابلاغی دولت و ایفای مسئولیت های اجتماعی می داند و یکی از پیشتازان پرداخت وام فرزندآوری است؛ به طوری که تا کنون 17هزار و 296 فقره وام فرزندآوری به ارزش 6721 میلیارد ریال پرداخت کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران