پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 590058 تاریخ : 1400/07/26-12:31:25
,17,22,
پرداخت هزار و 100 میلیارد ریال به حساب شهرداری‏ ها و دهیاری‏ های استان

مدیر کل چهارمحال و بختیاری گفت:

پرداخت هزار و 100 میلیارد ریال به حساب شهرداری‏ ها و دهیاری‏ های استان

مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سال گذشته بالغ بر هزار و 100 میلیارد ریال از محل وصول مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها، دهیاری ها و مناطق عشایری استان پرداخت شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، بیگدلی، مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیار‏ی با اشاره به این که مالیات بر ارزش افزوده عامل توسعه زیرساخت های شهری است افزود: مالیات بر ارزش افزوده ثابت ترین درآمد شهرداری‏ها و دهیاری ها بوده و این درآمدها می تواند کمک بزرگی به توسعه زیرساخت های شهری و روستایی استان نماید.

بیگدلی در ادامه افزود: در سال گذشته بالغ بر یک هزار و 100 میلیارد ریال از محل وصول مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها، دهیاری ها و مناطق عشایری استان پرداخت شده است که علاوه بر آن یک درصد بابت سلامت جامعه به نظام سلامت و 27/. درصد نیز به بخش ورزش کشور اختصاص داده می شود.

مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهمترین سیاست های نظام مالیاتی تعامل و حمایت از تولید و اشتغال است که در قانون مالیات های مستقیم که از سال 95 به اجرا در آمده، دارای ظرفیت های قابل توجهی در زمینه ارائه مشوق های مالیاتی به بخش تولید، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از اشتغال است.

وی هم چنین افزود: معافیت های مالیاتی هدفمند و درست می توانند در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری موثر واقع شوند و نظام مالیاتی در همین راستا با اعطای تخفیف ها و معافیت های مالیاتی سعی دارد زمینه های لازم برای حمایت از تولید و اشتغال را در استان فراهم سازد.

بیگدلی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت موجود سعی خواهیم کرد طبق قانون بیشترین همراهی را در بخش بازار و مشاغل استان داشته باشیم و طبق بخشنامه ابلاغی سازمان بسته های حمایتی را نیز در دستور کار داریم.

بیگدلی اظهار داشت: در همین راستا اولویت اداره کل در سال جاری در جهت وصول مالیات عادلانه و کمک به قشر کم درآمد؛ وصول مالیات های معوق از بدهکاران مالیاتی، تسریع در رسیدگی‏ها، ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی و نهایتاً قطعی سازی پرونده های مهم مالیاتی موجود در هیئت‏های حل اختلافات مالیاتی برنامه آتی دولت الکترونیک می باشد که اکنون در مراحل آزمایشی است و در آینده نزدیک در استان عملیاتی می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران