پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657558 تاریخ : 1402/04/24-22:45:52
,3,
پرداخت 300 میلیارد ریال وام توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران به طراحان و تولیدکنندگان پوشاک عفیفانه

پرداخت 300 میلیارد ریال وام توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران به طراحان و تولیدکنندگان پوشاک عفیفانه

بر اساس مذاکرات صورت گرفته بین شورای فرهنگ عمومی کشور و بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک با هدف کاهش قیمت تمام شده برای طراحان و تولیدکنندگان لباس که در حوزه عفاف و حجاب فعالیت می کنند، در مجموع 300 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به این فعالان پرداخت می کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، در حاشیه جلسه امضای تفاهم نامه بین کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و بانک قرض الحسنه مهر ایران، وام های ویژه ای برای طراحان و تولیدکنندگان حوزه عفاف و حجاب دارای مجوز در نظر گرفته شد.

دکتر «سید مجید امامی» دبیر شورای فرهنگ عمومی و مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در این باره بیان کرد: «این تفاهم نامه با رویکردی حامیانه، برای رشد و جان گرفتن دوباره طراحان و تولیدکنندگان حوزه مد و لباس طراحی شد. اما افزون بر آن به مناسبت روز عفاف و حجاب، مدیرعامل محترم بانک قرض الحسنه مهر ایران تمهیدی اندیشیدند تا از طراحان و تولیدکنندگان این حوزه که دارای مجوز بوده و مورد تأیید کارگروه ساماندهی مد و لباس هستند، وام های ویژه، آسان و قابل توجهی برای تأمین مواد اولیه و به منظور کاهش قیمت تمام شده برای این تولیدکنندگان پرداخت شود.
«امامی» همچنین خبر داد: فراخوان ثبت نام و ضوابط دریافت این وام های ویژه، در نخستین فرصت توسط درگاه های رسمی کارگروه ساماندهی مد و لباس اعلام خواهد شد.
دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در این رابطه بیان داشت: این وام ها تا سقف 3 میلیارد ریال برای هر شخص حقیقی و به صورت قرض الحسنه و بر اساس ضوابط و مقررات اجرایی بانک پرداخت می شود. وام های یاد شده برای هر فرد رسمی مورد تأیید کارگروه ساماندهی مد و لباس و معرفی شده از سوی این کارگروه قابل پرداخت است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران