پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669492 تاریخ : 1402/07/22-19:49:03
,2,
پذیرش 26 فقره اسناد املاک در بورس کالا به همت کارگزاری بانک ملی ایران

پذیرش 26 فقره اسناد املاک در بورس کالا به همت کارگزاری بانک ملی ایران

به همت کارگزاری بانک ملی ایران و سازمان خصوصی سازی ، 26 دستگاه از املاک مازاد دولت در سیصد و نود و ششمین جلسه کمیته عرضه بورس کالای ایران مورد پذیرش قرار گرفت .

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و در اجرای مصوبه مولد سازی و فروش اموال مازاد و باهمت و پیگیری کارگزاری بانک ملی و سازمان خصوصی سازی ، 26 دستگاه از املاک مازاد دولت در سیصد و نود و ششمین جلسه کمیته عرضه بورس کالای ایران در مورخ 17/07/1402 مورد پذیرش قرار گرفت .

بنا بر این گزارش امید نامه املاک مذکور در تاریخ 18/07/1402 در سایت بورس کالا https://www.ime.co.ir/prospectuslist.html منتشر گردیده و عرضه و فروش آنها پس از طی تشریفات قانونی از طریق تالار املاک و مستغلات بورس کالا انجام می پذیرد. علاقمندان می توانند آخرین اخبار و اطلاعات عرضه و پذیرش املاک مذکور را از طریق مراجعه به تارنمای بورس کالای ایران به آدرس www.ime.co.ir پیگیری نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 312
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران