پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 582205 تاریخ : 1400/03/22-09:41:19
,15,4,
پایانه های ابوظبی و مایکروسافت همکاری با هوش مصنوعی را آغاز می کنند:

پایانه های ابوظبی و مایکروسافت همکاری با هوش مصنوعی را آغاز می کنند:

پایانه های ابوظبی برای تقویت ردیابی کانتینر با استفاده از هوش مصنوعی (AI) با مایکروسافت همکاری کرده است.

به گزارش بانک و صنعت، این شرکت ها برای استفاده از ردیابی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) از Microsofts Azure cloud استفاده می کنند که قابلیت ردیابی 100? کانتینرهایی را دارد که در بندر قابل استفاده هستند. این شرکت همچنین ادعا کرد که این فناوری دریچه رابرای راه اندازی سیستم وسایل نقلیه مستقل در بندر باز می کند.

احمد الموتوا ، مدیرعامل پایانه های ابوظبی گفت که این همکاری به کاهش انتشار در بندر و کاهش زمان چرخش برای کاربران بندر کمک می کند.

رالف هافتر ، رئیس ، EMEA مایکروسافت گفت: "این همکاری عصر جدیدی را برای وسایل نقلیه خودمختار در یک محیط ترمینال آغاز می کند و من از دیدن فناوری های ابر ، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا مایکروسافت در موفقیت آن هیجان زده هستم.

آرتورو گارسیا ، مدیر ارشد اتوماسیون ، پایانه های ابوظبی ، گفت: "هوش مصنوعی و فناوری اتوماسیون به طور گسترده ای در صنعت بندر استفاده نمی شود ، اما ما کاملاً به پتانسیل آن اعتقاد داریم و مطمئن هستیم که رویکرد ما فقط به نفع پایانه های ابوظبی و امارات نخواهد بود. ، اما به کل صنعت حمل و نقل گسترش خواهد یافت و نحوه انجام تجارت را دگرگون می کند. "



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران