پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 579657 تاریخ : 1400/02/14-14:37:44
,10033,22,
وقوع سیلاب در 7 استان و مفقود شدن 6 نفر

وقوع سیلاب در 7 استان و مفقود شدن 6 نفر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع سیلاب در هفت استان، مفقود شدن 6 نفر و امدادرسانی به 148 آسیب دیده خبر داد و گفت: با وقوع سیل از ساعت 12 تا 8 روز سه شنبه (چهاردهم اردیبهشت ماه) در برخی استان ها به 148 نفر گرفتار در سیلاب، امدادرسانی شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور افزود: سیل و آبگرفتگی در استان های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، سمنان، اصفهان و یزد به وقوع پیوسته است.

وی خاطرنشان کرد: 27 تیم در 21 عملیات با به کارگیری 26 دستگاه خودروی عملیاتی و 12 دستگاه پمپ و لجن کش به آسیب دیدگان، خدمات امدادی ارائه کرده اند. با تلاش امدادگران 12 باب منزل از آب تخلیه و 20 خودروی گرفتار در آب هم رهاسازی شد، همچنین 9 دستگاه چادر، 17 تخته پتو، 96 کیلوگرم نایلون و 30 قوطی کنسرو میان سیل زدگان توزیع شد.

به گفته رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر با وقوع سیل از ساعت 12 روز دوشنبه تا 8 صبح امروز سه شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه، 6 نفر مفقود شدند، یک نفر در استان یزد، یک نفر در جاده اردکان به چوپانان و چهار نفر نیز از کارکنان اداره برق در کرمان مفقود شده اند که عملیات جست وجو و نجات ادامه دارد. همچنین تاکنون 20 خودروی گرفتار در سیلاب هم با تلاش امدادگران رهاسازی و نجات داده شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 226
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران