به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، کندی مقطعی ایجاد شده در پورتال معاونت درمان که در دو روز اخیر باعث ایجاد مشکلاتی برای برخی مراجعان شده بود؛ با تلاش متخصصین فناوری اطلاعات و همکاری سایر دستگاه های ذی ربط، در مسیر پایداری کامل بوده و وضعیت پورتال به صورت لحظه ای در حال رصد و پیگیری است.
لازم به یادآوری است از ابتدای دی ماه تمامی اقدامات لازم برای ارائه سرویس پایدار و مناسب سامانه نسخه الکترونیک اتخاذ شده و فرآیند بهبود و تکامل سامانه ها نیز به سرعت و با تمام امکانات و ظرفیت درحال انجام است.