پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588090 تاریخ : 1400/06/17-11:49:24
,11,10028,
ورود 500 اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران همزمان با بازگشایی مدارس

ورود 500 اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران همزمان با بازگشایی مدارس

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود 500 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت، مناف هاشمی امروز و در حاشیه بازدید دو عضو شورای شهر تهران از مرکز واکسیناسیون کارکنان مترو تهران در خصوص اقدامات شهرداری برای بازگشایی مدارس، گفت: بر اساس قولی که 20 روز پیش به شورای شهر تهران داده ایم تا بازگشایی مدارس 500 دستگاه اتوبوس شامل 300 دستگاه اورهال شده و 200 دستگاه خرید جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران افزوده خواهد شد. برای خرید اتوبوس های جدید تامین اعتبار لازم انجام شده و شهردار این موضوع را پیگیری کرده است.

وی با بیان اینکه این 500 اتوبوس تا اواسط مهر و اوایل آبان به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه خواهند شد، تاکید کرد: البته نیاز شهر تهران اضافه شدن 1000 دستگاه اتوبوس است که در این زمینه دولت باید کمک کند. در همین راستا مکاتباتی با وزارت کشور و ریاست جمهوری انجام شده و امیدواریم این پیگیری ها منجر به تامین اتوبوس و واگن مورد نیاز حمل و نقل عمومی شود.

معاون شهردار تهران این را هم گفت که تامین واگن و اتوبوس به تنهایی از محل عوارض و کمک مردمی امکانپذیر نیست. لذا خواست ما ورود دولت و کمک در این حوزه است.

بازسازی واگن ها و نوسازی تاکسی ها از دیگر مواردی بود که معاون شهردار تهران به آن اشاره کرد و افزود: اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است و در بازدید امروز نیز اعضای شورای اسلامی شهر تهران از نزدیک در جریان این اقدامات قرار خواهند گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران