به گزارش بانک و صنعت دکتر علیرضا رئیسی در نشست با معاونان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به شرایط جنگی و تهدیدات اخیر، بر تداوم بی وقفه ارائه خدمات بهداشتی به مردم تأکید کرد و گفت: هیچ گونه وقفه ای در ارائه خدمات شبکه بهداشت قابل قبول نیست و همه واحدها باید با آمادگی کامل در خدمت مردم باشند.
وی افزود: خانه های بهداشت، مراکز جامع سلامت و واحدهای بهداشت محیط و مبارزه با بیماری ها باید همانند گذشته فعال باشند و برنامه های مراقبتی، واکسیناسیون و کنترل بیماری ها با دقت بیشتری دنبال شود تا سلامت عمومی جامعه دچار آسیب نشود.
معاون بهداشت وزارت بهداشت همچنین بر مدیریت صحیح منابع، تقویت هماهنگی میان دانشگاه ها و حضور میدانی مدیران تأکید کرد و گفت: در شرایط جنگ، آرامش بخشی به مردم و استمرار خدمات پیشگیرانه، مهم ترین اولویت حوزه بهداشت است.