به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استان ها شرکت، ضمن بیان این مطلب، در پنجمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر شرکت بیمه کوثر، بیان کرد: نمایندگان نخستین حلقه ارتباطی صنعت بیمه با جامعه هستند و نقش مهم و اثرگذار شبکه فروش در حلقه فرآیند بیمه گری به طور کامل مشهود است.
معصومه نجات بخش با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگان چهار اصل مدیریت فروش، مدیریت ریسک، وصول مطالبات و سودآوری را رعایت کنند، افزود: اهتمام شبکه فروش به اعتلای نام بیمه کوثر به عنوان برند اطمینان بخش و جذاب برای بیمه گذاران، آینده نگری در گذر از چالش های کسب وکار، محدودیت ها، بازارهای رقابتی و انعکاس نیازهای مشتریان به ستاد و همچنین توسعه فروش بیمه های زندگی به عنوان پشتوانه اقتصادی برای آحاد مردم از دیگر انتظارات ما از شبکه فروش است.
وی تاکید کرد: ارتباط پایدار، مداوم و پیوسته با مشتریان وفادار و سودآور فقط با ارائه اطلاعات کافی و راهنمایی های دقیق در زمان خرید بیمه نامه و بروز حادثه محقق می شود.