به گزارش بانک و صنعت، امروز از Tony Thrassis ، CIO در Frollo می شنویم که چگونه ML و AI به طور دقیق مجموعه داده های غیر ساختاری را برای کمک به مصرف کنندگان در تصمیم گیری های مالی دقیق تجزیه و تحلیل می کنند.
تراسیس در مورد پیش بینی و اطلاع رسانی های اطلاعات مشتری در زمان واقعی نظراتی ارائه کرده است.
موارد استفاده برای مشتریان شامل کمک به چگونگی هزینه های اختیاری و همچنین برنامه های پس انداز مشتری است.
"ما در سراسر پایگاه خود 140،000 مشتری داریم که بیش از 50،000 دلار استرالیا به عنوان سود اضافی از دست داده اند که مردم دریافت نکرده اند."
تراسیس افزود :مورد استفاده دیگر وام دادن است ، جایی که هوش مصنوعی و ML می توانند روند دستی مانند پر کردن فرم های درخواست کارت های اعتباری یا حتی وام را ساده کنند.