پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 671142 تاریخ : 1402/10/26-19:45:13
,2,11,
همکاری صندوق توسعه ملی برای تسریع توسعه مسکن

همکاری صندوق توسعه ملی برای تسریع توسعه مسکن

رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن با اشاره به اذن مقام معظم رهبری برای تخصیص دو میلیارد دلار از محل تهاتر نفت، خواستار همکاری صندوق توسعه ملی برای تسریع در استفاده از این ظرفیت اعتباری در طرح نهضت ملی مسکن شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از بانک مسکن؛ محمدرضا مهدیار اسماعیلی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت: در شورای عالی مسکن جمع بندی بر این شد که با کمک بانک مرکزی قرارداد پرداخت یک میلیون وام مسکن تا پایان سال منعقد و تسهیلات پرداخت بشود.

اسماعیلی با اشاره به روش های دیگر تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر منابع بودجه ای و بانکی گفت: استفاده از بازار سرمایه یا بازار های موازی از روش های دیگر تأمین مالی است.
رییس هیأت عامل صندوق ملی مسکن افزود: استفاده از اذن مقام معظم رهبری برای تخصیص دو میلیارد دلار از محل تهاتر نفت، نیازمند همکاری صندوق توسعه ملی برای تسریع در استفاده از این ظرفیت اعتباری است که این مبلغ برای آماده سازی و خدمات روبنایی و زیربنایی طرح نهضت ملی مسکن صرف خواهد شد.
اسماعیلی گفت: استفاده از ظرفیت های دارایی های مردمی موضوع دیگری است که در صندوق برای توسعه و تسریع ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن مد نظراست که می تواند در تأمین منابع مورد نیاز برای ساخت و تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی کمک کند.
وی تصریح کرد: همچنین در خصوص منابع بودجه ای مقرر شد سازمان برنامه و بودجه رقم تخصیص سال جاری را به 20 هزار میلیارد تومان که معادل 75 درصد رقم پیش بینی شده است برساند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران