پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657765 تاریخ : 1402/05/01-01:34:25
,2,
همکاری بانک توسعه تعاون و مرکز بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تحقق حقوق شهروندی و سلامت اداری

همکاری بانک توسعه تعاون و مرکز بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تحقق حقوق شهروندی و سلامت اداری

سرپرست معاونت مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت اعلام داشت بانک بر همکاری با مرکز بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تحقق سلامت اداری و حقوق شهروندی آمادگی دارد

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد ذوالفقاری سرپرست معاونت مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت که به همراه تعدادی از مدیران ستادی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران و همکاران استانی سخن می گفت اظهار داشت: مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سال جاری فرآیند بازرسی را در واحدهای استانی بانک آغاز نموده است.

وی افزود: این بازرسی با محوریت موضوعات چهارگانه سلامت اداری، حقوق شهروندی، ارتباطات سازمانی و شایستگی های مدیریتی و شورای هماهنگی صورت می پذیرد.
ذوالفقاری تصریح نمود: طی سالیان اخیر واحدهای بانک اقدامات و تدابیر متنوعی برای ارتقای سطح عملکردی بانک در موضوعات چهارگانه صورت داده اند و در زمان کنونی ضرورت دارد تا مستندات و مدارک مرتبط با اقدامات و عملکرد به بازرسان ارائه گردد.
این مقام بانکی تأکید کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یک موسسه مالی همواره انضباط، قانونمندی و اصول حرفه ای را منظور داشته است و تمامی فرآیندهای بانک ضرورت داشته است با شفافیت و مطابق استانداردها و ضوابط ابلاغی باشد و ازاین رو چنانچه همکاران در ارائه مستندات اهتمام لازم را داشته باشند بانک در مرحله پاسخگویی از وضعیت مساعدی برخوردار است.
در این مراسم صیاد رحمان پور مدیر امور استان ها و شعب گفت: در تلاش هستیم تا با برگزاری جلسات هماهنگی و توجیهی با استان ها شرایطی فراهم آید تا بانک با انعکاس مؤثر اقدامات و دستاوردها بتواند بالاترین امتیاز را در میان دستگاه های اجرایی کسب نماید.
رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی در خصوص ارزیابی عملکرد در ادامه مراسم گفت: فرآیند ارزیابی عملکرد از مهم ترین مؤلفه های مدیریت هر سازمان است و فرآیند ارزیابی و بازرسی در وزارتخانه و بانک نیز جریان است و چنانچه این فرآیندها به نحو مؤثر و حرفه ای و مبتنی بر دانش صورت پذیرد اثرات مثبتی در ارتقای عملکرد بانک خواهد داشت.
در ادامه مراسم سید علی میرفخرایی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون گفت: بانک همواره در تلاش بوده تا جوانب کامل اطلاع رسانی را برای ذینفعان و مشتریان رعایت نماید و هرگونه خدمات، محصولات و موارد مرتبط با حقوق مشتریان از طریق پورتال و کانال های رسمی بانک اطلاع رسانی می شود و چنانچه کمبودهایی وجود داشته باشد در اسرع وقت مرتفع می گردد.
در این جلسه که با حضور مدیران و کارکنان کلیه استان ها و طرح مباحث از سوی تعدادی از آن ها همراه بود، حمید فلاحتی رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و فرزاد ملکی معاون پیگیری و نظارت بر عملکرد استان های منطقه دو به عنوان دو فرد پاسخگو جهت ارائه راهنمایی ها و مسائل توجیهی به استان ها مطرح شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 240
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران