پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636598 تاریخ : 1402/03/13-20:34:09
,10027,22,
همایش همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در اصفهان برگزار شد

همایش همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در اصفهان برگزار شد

نخستین همایش همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه با ابتکار مجله "بیمه و مردم" و حضور فعالان این صنعت در اصفهان برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ، نخستین همایش کانون همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در شهر اصفهان برگزار شد.

در این همایش که جمعی از فعالان صنفی و صنعتی حضور داشتند، مدیر مسئول مجله بیمه و مردم هدف از برگزاری این همایش را ایجاد تمرکز ظرفیت ها و فعالیت های اطلاع رسانی و ترویجی صنعت بیمه در استان اصفهان بر مبنای مشارکت مردمی عنوان کرد.
بر اساس این گزارش در همایش یاد شده موضوعاتی نظیر: بهره وری از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی بیمه در شهرستان ها، هدفمندسازی توان فرهنگی شبکه فروش، تقویت فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گلوگاه های اطلاع رسانی بیمه در شهرستان ها و تلاش برای هوشمندسازی کسب و کار بیمه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است در این همایش تخصصی مسائل دیگری از جمله بررسی دلایل رشد نایافتگی بیمه در کشور و اهمیت مشارکت های مردمی و توسعه فضای اطلاع رسانی نیز تشریح شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران