پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 659428 تاریخ : 1402/07/01-21:16:26
,3,
همایش تجلیل از خادمین حسینی در بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد

همایش تجلیل از خادمین حسینی در بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد

با حضور مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران همایش تجلیل از خادمین حسینی(ع) که در مواکب بانک به ارائه خدمت پرداخته بودند، برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک در این همایش اظهار داشت: کارکنانی که در مواکب بانک مشغول خدمت به زائران حسینی(ع) بودند، زحمات زیادی کشیدند که بسیار بیشتر از مستندسازی های صورت گرفته است.

وی افزود: از مدیران 3 استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان می خواهم تجارب و نیازهای آتی مواکب را بیان کنند تا در سال های آتی نسبت به بهبود ارائه خدمات اقدام شود.


بانک قرض الحسنه مهر ایران یک بانک فرهنگی است
شمسی نژاد ادامه داد: مجموعه ای از کارکنان بانک به اشکال مختلف در مراسم راهپیمایی اربعین به ارائه خدمت پرداختند. زمانی که بحث امام حسین(ع) پیش می آید، همه به هر شکلی که می توانند پای کار می آیند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار داشت: نواقصی که بوده در سال های آتی برطرف می کنیم و از همه کسانی که به هر شکلی دست اندرکار بوده اند، تشکر می کنم. خوشبختانه در سال های اخیر بیش از پیش همت دولت و مردم برای برگزاری باشکوه تر مراسم اربعین مشخص شده است.
وی گفت: از بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان یک بانک که وجه فرهنگی نیز برای خود قائل است، انتظار می رود در چنین مراسمی به صورت مؤثر حضور داشته باشد. خوشبختانه کارکنان بانک در این زمینه حضور پرشور و فعالی دارند.


مردم نسبت به خدمات بانک آگاه تر شده اند
در ادامه این مراسم «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک با اشاره به اینکه اقدامات بانک نیاز به یک پیوست فرهنگی دارد، گفت: این موضوع نیاز دارد که همه ما یک نگرش فرهنگی داشته باشیم و یک سری آموزه ها را در خود تقویت کنیم.
وی افزود: همه ما باید با اعتقاد کامل در اقداماتی همچون ارائه خدمت در مواکب اربعین فعالیت کنیم و بدانیم چه ثوابی برای آن منظور می شود.
امامی ادامه داد: لازم است اقداماتی که بانک در حوزه های مختلف انجام می دهد، به خوبی به اطلاع مردم برسد تا آگاهی لازم در این حوزه وجود داشته باشد. خوشبختانه هر چه پیش می رویم، مردم بیش از پیش نسبت به بانک قرض الحسنه مهر ایران و خدمات آن اگاه شده و به آن نزدیک می شوند.
رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: بانک هر روز اقدامات بیشتری را در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام می دهد و وظیفه خود را در حوزه اجتماعی و فرهنگی بیش از پیش ایفا می کند.
وی خاطرنشان ساخت: اگر امکان آن وجود داشته باشد، سال آینده علاوه بر برپایی مواکب، کاروانی نیز از سوی بانک راه اندازی کنیم و به سمت حرم سید و سالار شهیدان(ع) گام برداریم. امیدوارم راهپیمایی اربعین به راهپیمایی عظیم استقبال از ظهور حضرت ولی عصر(عج) بپیوندد.
در پایان مراسم نیز از کارکنان بانک که در مواکب مستقر در نقاط مرزی به زائرین حسینی(ع) ارائه خدمت کرده بودند، با اهدای یک هدیه معنوی تقدیر شد.
گفتنی است بانک قرض الحسنه مهر ایران علاوه بر اینکه خودپردازهای ثابت و سیار خود را در نقاط مرزی مستقر کرده بود، 3 موکب نیز در مرزهای مهران، خسروی و شلمچه برای پذیرایی از زائران گرامی بر پا کرد. این بانک 100هزار قلم کالای فرهنگی نیز در این موکب ها توزیع کرد. همچنین در موکب ها، میز خدمت برای راهنمایی زوار در مسائل بانکی نیز دایر شده بود.
همکاری با ستاد مرکزی اربعین حسینی در جهت رفاه حال زائران ابا عبدالله الحسین(ع) بخش دیگری از فعالیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران در این حوزه به شمار می رود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 306
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران