پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657916 تاریخ : 1402/05/08-00:19:47
,1,
هم افزایی دو بانک سینا و ایران زمین در حوزه باشگاه مشتریان

هم افزایی دو بانک سینا و ایران زمین در حوزه باشگاه مشتریان

شرکت آرمان وفاداری آریا "آوا" وابسته به بانک ایران زمین طی قراردادی با بانک سینا باشگاه مشتریان این بانک را از پیاده سازی گرفته تا پشتیبانی راه اندازی کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ طی این قرارداد شرکت آرمان وفاداری آریا کلیه ملزومات مربوط به محصول باشگاه مشتریان را در اختیار بانک سینا قرار داده است.

بانک سینا براساس چشم اندازی که برای باشگاه مشتریان خود در نظر دارد نه تنها تصمیم به بهبود تجربه مشتری و افزایش وفاداری مشتریان به بانک دارد، بلکه با دریافت سرویس هایی که در این باشگاه در نظر گرفته شده با بازاریابی و جذب مشتریان ارزشمند در نظام بانکی، قصد دارد مسیر جدیدی را در ارایه سرویس های باشگاه مشتریان در نظام بانکی ترسیم کند.
طبق این گزارش، ارایه خدمات ویژه و با کیفیت در باشگاه مشتریان می تواند مشتریان را ترغیب به باقی ماندن در بانک سینا نماید و وفاداری آن ها را به بانک تقویت کند. از طرفی بهبود تجربه مشتری با استفاده از اندوخته های شرکت آرمان وفاداری آریا در چند سال گذشته، موجب نگه داشت مشتریان ارزشمند این بانک خواهد شد.
یکی از اتفاقات مهمی که در این همکاری رخ داده است، برای اولین بار دو بانک رقیب با کنار گذاشتن مباحث خارج از قاعده توانستند بدون نگرانی با یک مدل استاندارد و جهانی نسبت به پیشبرد این هم افزایی کمک کنند. این نگرانی که اطلاعات مشتریان در اختیار رقیب قرار نگیرد، برای تمامی بانک های کشور وجود دارد، اما این همکاری نشان داد چنانچه اراده ای برای کاهش هزینه ها و ورود سریع به بازار وجود داشته باشد، قطعا راه برای رسیدن به اهداف مشترک بدون آسیب به کسب و کار بانک ها در کشور وجود دارد.
همراهی دو بانک سینا و ایران زمین در این حوزه می تواند نه تنها به ارتقاء توانمندی فناوری و انفورماتیک آن ها کمک کند، بلکه به ارائه خدمات بانکداری دیجیتال بهتر به مشتریان، بهبود روش ها و فرآیندها، اشتراک گذاری دانش دو بانک و بهره مندی از تجارب و دانش یکدیگر منجر شود.
شایان ذکر است که این همکاری مشترک فقط به این موضوع ختم نشده و در حوزه های دیگر نیز این همکاری بین دو بانک دنبال خواهد شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 257
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران