به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آسماری ، در این گردهمایی برنامهی استراتژیک بیمه آسماری، خصوصیات و ویژگیهای این برنامه که با رویکرد عملیاتی تدوینشده است که مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. استفاده بیشتر از ظرفیتها و پتانسیلهای شعب ،توانمندی شبکه فروش و ضرورت هماهنگی بیشتر با شبکه کارگزاران بیمه همراه با تداوم مشتری مداری و تکریم اربابرجوع، وارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و رضایت زیان دیدگان از نکات مهم این مباحث بود
بهزاد ایثاری رئیس هیات مدیره ضمن قدردانی از مدیران شعب که از نیروهای فنی،جوان و دانش آموخته بیمه هستند موفقیت گذشته و فعلی بیمه آسماری را مدیون رقابت سالم ،خدمت رسانی به بیمه گذاران دانست و اضافه نمود بهترین تبلیغ برای هر موسسه بیمه ارائه پوشش مورد نیاز جامعه و رسیدگی و جبران زیان بیمه گذاران است .
وی اضافه کرد: با توجه به خصوصیات مناطق آزاد ویژه اقتصادی بیمه آسماری بیش از گذشته باید بعنوان پشتیبان و مشوق سرمایه گذاری در این مناطق با ایجاد و گسترش امنیت مالی از طریق عرصه بیمه های اموال ،اشخاص و مسئولیت که در برگیرنده ریسک های خاص مورد توجه سرمایه گذاران باشد تلاش نماید .
طرح همزمان اطلاع رسانی مدیریت بیمه برای مدیران مناطق ازاد و بطور اخص برای علاقمندان به سرمایه گذاری در مناطق آزاد از اول سال در دستور کار شعب قرار گرفته است که مورد استقبال مسئولین و مدیران قرار گرفته است .
وی در ادامه اضافه کرد: آنچه در تدوین برنامه هر شرکتی ضروری است نگاه بلندمدت و برنامهریزی بلندمدت برای آن شرکت است، زیرا در نظر گرفتن دو مقوله قابلیتها و نیازها در تهیه هرگونه برنامه مدون برای شرکت میتواند ضمن تقویت باور مدیران سازمان را به مسیر درست هدایت کند.
ایثاری در پایان با ابراز خرسندی از فعالیت خوب و حرفهای مدیران، کارکنان و شبکه فروش بیمه آسماری، اظهار داشت: خوشبختانه بیمه آسماری با بهرهمندی از نیروی متخصص به فعالیتهای هر چهبهتر خود ادامه خواهد داد و مشتری مداری را در مجموعه بیمه آسماری نهادینه خواهیم کرد.