پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 617397 تاریخ : 1401/04/08-15:06:49
,10028,
هدیه رجا به زوجین به مناسبت روز ازدواج

هدیه رجا به زوجین به مناسبت روز ازدواج

شرکت رجا به مناسبت گرامی داشت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج، طرح ویژه ای را با شرایط خاص و برگزاری قرعه کشی بین زوجین اجرا می کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی رجا، سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: کلیه زوجینی که تاریخ عقد آنها در بازه زمانی 9 الی 15 تیر ماه سال 1401 مصادف با هفته ازدواج است، همچنین زوجینی که اسامی بانوان مزین به نام «فاطمه یا زهرا» و آقایان مزین به نام «علی» بوده و تاریخ عقدشان در بازه زمانی 21 تیر 1400 (روز ازدواج سال گذشته) الی 15 تیر ماه سال 1401 باشد، مشمول شرکت در این قرعه کشی خواهند بود.

علیرضا علی سلیمانی گفت: در این طرح به صورت قرعه کشی به هفت زوج با شرایط مذکور، چهار عدد بلیت رایگان در مسیر انتخابی با اعتبار زمانی تا 30 دی ماه سال جاری اعطا می شود.

سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجا روش ثبت نام زوجین به منظور شرکت در قرعه کشی را ارسال صفحات اول و دوم شناسنامه زوجین تا تاریخ 27 تیر 1401 به اینستاگرام شرکت رجا به نشانی @rajarail عنوان و اضافه کرد: در صورتی که هر یک از زوجین در یک سال گذشته با یکی از قطارهای رجا سفر کرده باشند و مدرکی مانند بلیت یا مشخصات سفر همراه با سایر مدارک مرتبط را ارسال کنند، شانس برنده شدن ایشان در قرعه کشی افزایش خواهد یافت.

علی سلیمانی در خصوص زمان قرعه کشی این طرح، اعلام کرد: قرعه کشی به صورت زنده (Live) از طریق از شبکه اینستاگرام رجا، در روز 29 تیر ماه 1401 مصادف با ولادت هفتمین اختر آسمان امامت، امام موسی کاظم (ع) برگزار می شود.

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجا از طریق تلفن 1539 به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به هموطنان گرامی در اقصی نقاط کشور در خصوص اطلاعات مرتبط با سفر با قطار و دریافت پیشنهاد ها و انتقادهای آنان می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران