پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670393 تاریخ : 1402/09/09-15:40:24
,11,
نوسازی مسکن در بافت های فرسوده مازندران شتاب می گیرد

نوسازی مسکن در بافت های فرسوده مازندران شتاب می گیرد

تفاهم نامه اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری های 7 شهر بزرگ استان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار امضا شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پایگاه وزارت راه و شهرسازی، پیرو تاکید رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برای نوسازی بافت های فرسوده و ضرورت همراهی ساکنان بافت ها به نوسازی و مقاوم سازی بناهای ناپایدار، محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در مکاتبه با ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور پیش نویس تفاهم نامه شهرداری ها و ادارات کل را به تمامی استان ها ابلاغ کرد تا نسبت به این مهم و تقویت جلب مشارکت مردم و همه کنشگران این حوزه اقدام کنند.

در همین خصوص، امروز 8 آذر با حضور آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی، تفاهم نامه همکاری و مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با 7 شهرداری استان در حوزه ساخت مسکن در بافت های فرسوده مبادله شد.

این تفاهم نامه بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداران ساری، قائم شهر، فریدون کنار، بابلسر، آمل، نکا و بهشهر در حوزه ساخت مسکن نوسازی مردمی در محدوده و محلات هدف بازآفرینی است.

آیینی در این مراسم تاکید کرد: تفاهم نامه مذکور در چارچوب قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و همچنین ماده 59 قانون برنامه ششم توسعه کشور با هدف تسریع در تحقق اهداف بازآفرینی شهری و شتاب بخشی به اجرای سیاست های نوسازی مسکن در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری، اجرای کامل بسته تشویقی کالبدی 19 بندی مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ابلاغی وزیر راه وشهرسازی در راستای جلب مشارکت و تعامل حداکثری شهرداری ها به عنوان شریک راهبردی با اداره کل راه و شهرسازی استان و عملیاتی کردن برنامه های بازآفرینی شهری پایدار و تمامی بسته های حمایتی ویژه نوسازی مصوب دولت سیزدهم و شهرداری ها در راستای تسریع فرآیند نوسازی مبادله شد.

تفاهم نامه نوسازی مردمی مسکن در محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهری در شهرهای قائم شهر به تعداد 3240 واحد، ساری 4601 واحد، آمل 3507 واحد، بهشهر 2001 واحد، بابلسر1590 واحد، نکا 713 واحد، فریدون کنار 311 واحد مبادله شد. سهمیه استان مازندران برای نوسازی بافت فرسوده در مجموع 23 هزار و 255 واحد است.

گفتنی است در این رویداد مدیران شهری استانداری، مدیران شرکت بازآفرینی شهری ایران، اداره کل راه وشهرسازی و شهرداران استان مازندران نیز حضور داشتند



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران