پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670110 تاریخ : 1402/08/24-18:04:42
,10025,22,
نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران استان زنجان با حضور مدیرعامل بیمه تعاون

نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران استان زنجان با حضور مدیرعامل بیمه تعاون

نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران فعال صنعت بیمه استان زنجان با حضور مدیرعامل و مدیران ستادی بیمه تعاون در هتل بزرگ زنجان برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران فعال صنعت بیمه استان زنجان با مدیرعامل و مدیران ستادی بیمه تعاون درهتل بزرگ زنجان برگزار شد تا راهکارهای فروش بهتر و جذب پورتفوی بیشتر در استان مورد بررسی قرار گیرد.

دراین گردهمایی دکتر مظلومی، مدیر عامل بیمه تعاون ضمن اشاره به کسب رتبه توانگری مالی طی 5 سال متوالی بر جدیت شبکه فروش بر تعامل بیشتر و ارائه خدمات بهتر به بیمه گذاران تاکید و کسب رضایت بیمه گذاران و پرداخت خسارت در کمترین زمان ممکن را از مهم ترین عوامل موفقیت شرکت بیمه تعاون دانست.

در پایان این نشست نقطه نظرات و پیشنهادات کارگزاران و نمایندگان مطرح و پتانسیل و ظرفیت های موجود در استان برای خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به بیمه گذاران مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون نیز از جمله سید مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان ها؛ مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه های اتومبیل؛ ال مان ورقائی، مدیر امور اداری و فناوری اطلاعات؛ رزا سعیدی، مدیر بیمه های درمان؛ مجید ارجمند، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران؛ حسین میرزایی، مدیر امور مالی؛ عسل اشتری مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی؛ سهیلا شرفی مدیر بیمه های باربری کشتی و هواپیما؛ محمدحسین یوسفی، مدیر بیمه های زندگی و محمدصالح چیت گران مدیر امور حقوقی و قراردادها و همچنین سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان با هدف هم اندیشی و با اشتراک گذاری ایده های کاربردی، حضور داشته و به هم افزایی هرچه بیشتر کمک کردند.

لازم به یادآوری است نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه تعاون می توانند از طریق ایمیل به آدرسpishnahad@taavon-ins.ir نسبت به ارسال نظرات و پیشنهادات خود اقدام نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 230
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران