پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 617072 تاریخ : 1401/03/29-12:27:10
,10028,
نشست هسته های مردمی جهاد و پیشرفت با حضور رئیس جمهور در حسینیه جماران

نشست هسته های مردمی جهاد و پیشرفت با حضور رئیس جمهور در حسینیه جماران

نشست هسته های مردمی جهاد و پیشرفت با حضور تعدادی از وزرا، مسئولان کشوری و جمعی از گروه ها و تشکل های جهادی از جمله گروه جهادی بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی و فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان در حسینیه امام خمینی(ره) جماران برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، 650 نفر از گروه ها و تشکل های مردمی و جهادسازندگی در حسینیه جماران حضور پیدا کردند که تعدادی از جهادگران عرصه های مختلف به بیان دیدگاه ها، پیشنهادات و درخواست های خود پرداختند. استفاده از نیروهای جهادی در مجمع عالی جهادسازندگی، استفاده از توان مردمی در پیشبرد برنامه های دولت در عرصه محرومیت زدایی و ایجاد هسته های جهادی در همه دستگاه ها و وزارتخانه ها از مهم ترین مطالبات آنها بود.

عدم تصدی گری دولت در سازماندهی گروه های جهادی، ایجاد کرسی برای نماینده گروه های جهادی در شوراهای عالی، ایجاد نشان «والی» در نشان های رسمی دولتی، صیانت از جریان جهادی با جلوگیری از ورود آن به عرصه های سیاسی و حزبی، ایجاد ردیف بودجه سالانه برای فعالیت های جهادی و همچنین گنجاندن طرح ها و برنامه های جهادی در احکام قانون برنامه توسعه از دیگر درخواست های جهادگران بود.

رئیس جمهور پس از شنیدن صحبت ها و مشکلات، به سخنرانی پرداخت. در پایان مراسم از برخی نمایندگان گروه های جهادی و خانواده شهدای جهادسازندگی با اهدای لوح، تجلیل و تقدیر شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران