پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669465 تاریخ : 1402/07/22-19:02:41
,1,
نشان «رضایتمندی مشتری» به بانک سینا رسید

نشان «رضایتمندی مشتری» به بانک سینا رسید

تندیس دهمین اجلاس سراسری «رضایت مندی مشتری» با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار به بانک سینا اعطا شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دهمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسئولان شرکت ها و کارآفرینان فعّال حوزه های تولیدی و خدماتی کشور، برگزار شد.
بانک سینا بر اساس ارزیابی های صورت گرفته هیئت داوران، در حوزه مهارت های ارتباطی و تعامل شایسته با مشتریان، موفّق به دریافت لوح تقدیر و تندیس این اجلاس شد.
بانک سینا در یک سال گذشته در حوزه CRM و ارتباط با مشتریان تلاش کرده است تا با بهره گیری از دانش روز و رعایت استانداردهای پاسخگویی به مشتریان، رضایتمندی مشتریان خود از پاسخگویی شبانه روزی به سؤالات آن ها را افزایش دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 178
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران