به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دهمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسئولان شرکت ها و کارآفرینان فعّال حوزه های تولیدی و خدماتی کشور، برگزار شد.
بانک سینا بر اساس ارزیابی های صورت گرفته هیئت داوران، در حوزه مهارت های ارتباطی و تعامل شایسته با مشتریان، موفّق به دریافت لوح تقدیر و تندیس این اجلاس شد.
بانک سینا در یک سال گذشته در حوزه CRM و ارتباط با مشتریان تلاش کرده است تا با بهره گیری از دانش روز و رعایت استانداردهای پاسخگویی به مشتریان، رضایتمندی مشتریان خود از پاسخگویی شبانه روزی به سؤالات آن ها را افزایش دهد.