پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 596119 تاریخ : 1401/02/20-09:00:17
,10028,22,
نخستین نشست هم اندیشی مدیران بیمه ای و درمان با هیات مدیره کانون  بازنشستگان تامین اجتماعی اصفهان برگزار شد

نخستین نشست هم اندیشی مدیران بیمه ای و درمان با هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اصفهان برگزار شد

نخستین جلسه مدیرکل و مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی با کانون بازنشستگان شهر اصفهان برگزار شد، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر بر تعامل و همکاری و بهره گیری از ظرفیت کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مرتضی حاجی کاظمی، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی اصفهان با اشاره به ابلاغ سیاست های جامع تامین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری در شروع قرن جدید،افزود: در سند راهبردی نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی، از تامین اجتماعی به عنوان یک وظیفه اصلی برای قوای سه گانه یاد شده است که از جایگاه ویژه و مقدسی برخوردار است.

وی یکی از ارکان اصلی نظام چند لایه تامین اجتماعی را سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی، محرومیت زدایی و حمایت از اقشار مختلف از جمله اهداف تاسیس صندوق تأمین اجتماعی می باشد .
ایشان برتعامل و هم گرایی و همدلی میان کارگران و کارفرمایان تاکید کرد و گفت: شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان و مستمری بگیران هستند که صندوق تأمین اجتماعی وظیفه حراست از سرمایه های انسانی و حمایت از نیروهای مولد را داراست.
حاجی کاظمی در پایان بر تکریم بازنشستگان و مستمری بگیران، کارگران و کارفرمایان تاکید کرد و افزود: ارزش یک جامعه در گرو توسعه و پیشرفتی است که کارگران و کارفرمایان بستر ساز اعتلای آن هستند.
در ادامه این جلسه دکتر رجالی مدیر درمان جدید تامین اجتماعی استان اصفهان در سخنانی به رسالت خطیر سازمان در تامین سلامت و درمان بیمه شدگان و مستمری بگیران تاکید کرد و بر تعامل بیش ازپیش امور بیمه ای و درمان سازمان تامین اجتماعی برای ارایه خدمات بهتر به بیمه شدگان تاکید کرد.
دکتر رجالی بر انسجام و همدلی بیشتر کارکنان سازمان تاکید کرد و افزود: نتیجه این انسجام و همدلی، موجب بالا رفتن کیفیت خدمات و جلب رضایت بیشتر مخاطبین سازمان می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، در ادامه به ایجاد 31 طرح عمرانی هتلینگ درمانگاهی در سطح استان اشاره کرد و افزود: اکثراً این طرح ها بیش از پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی به چالش های پیش روی سلامت سازمان در استان اشاره کرد و گفت: فرایند طولانی صدور مجوزها، مشکلات نیروی انسانی و بیش از همه تامین اعتبارات از جمله دغدغه های بخش سلامت است.
دکتر رجالی در ادامه با اشاره به سابقه خدمات و قدمت بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان، گفت: متاسفانه این مرکز درمانی بزرگ. هم اکنون فرسوده شده و مساله فرونشست نیز از دیگر مشکلات این مرکز درمانی است وی تصریح کرد: بازسازی و احیای بیمارستان ضرورت داشته و باید در اولویت اقدامات سازمان در بخش درمان قرار گیرد.
وی برمدیریت صحیح، هدفمند جامع و برنامه های ریزی شده اصولی در بخش درمان تاکید کرد و ادامه داد:باید در کشور برای کسانی که نیاز به درمان دارند هزینه بیشتری در نظر گرفته شود.
دکتر رجالی در ادامه از ضرورت سطح بندی درمان بعنوان دیگر نیاز ضروری بخش درمان نام برد و با اشاره به اجرای آزمایشی این طرح در دو استان افزود: امیدواریم سیستم ارجاع در سراسر کشور بزودی عملیاتی گردد تا شاهد نتایج ارزش آفرین این طرح بویژه در مدیریت منابع باشیم.
وی در ادامه به پرونده الکترونیک اشاره کرد و افزود: نسخ الکترونیک نیز از جمله طرح هایی است که نیاز به بازنگری در بخش مدیریت هزینه دارد. وی در پایان خواستار درک مشترک از مفاهیم درمانی و بیمه ای برای حمایت و هدایت بهتر نظام تامین اجتماعی و سلامت شد.
در ادامه این مراسم، حسن هاشمی رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اصفهان در سخنانی بر تلاش همه جانبه برای حفظ صندوق تأمین اجتماعی پرداخت و گفت: همواره برای صیانت از سرمایه های مادی و معنوی سازمان تامین اجتماعی،دغدغه مند بوده ایم .
هاشمی به حساسیت سازمان در وصول مطالبات تاکید کرد و آنرا حق طبیعی سازمان دانست. چرا که در غیر این صورت هزینه های سازمان و حقوق بازنشستگان تأمین نخواهد شد .
هاشمی ادامه داد: بارها گفته شده است خط قرمز ما بر مبنای حفظ منافع و مسائل سازمان قرار داده شده که باید جدی گرفته شود ما معتقدیم بدنه سازمان افراد شایسته ای هستند که متخصص، متعهد ، مقید و متعصب به سازمان هستند به همین دلیل برای ما بسیار ارزشمند است کسانی که وارد سازمان می شوند دغدغه شان سازمان باشد پس باید به حفظ و ارتقای نیروهای سازمان اهمیت داد.
وی با اشاره به این که نباید اجازه داد نیروهایی که در درون سازمان هستند سرخورده شوند افزود؛ ما خرسندیم مدیرانی که انتخاب شده اند از بدنه و درون سازمان هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 221
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران