پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 593161 تاریخ : 1400/10/28-09:20:16
,2,11,
نخستین تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن به پروژه 540 واحدی زنجان پرداخت شد

محمود شایان :

نخستین تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن به پروژه 540 واحدی زنجان پرداخت شد

مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت نخستین تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن به پروژه 540 واحدی زنجان خبر داد و پیشرفت آن را 20 درصد عنوان کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن برخی از اقدامات آن بانک را در پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن برشمرد.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: قرارداد پرداخت سقف تسهیلات تولید و ساخت مسکن نهضت ملی مسکن در زنجان برای پروژه 540 واحد مسکن منعقد و قسط اول آن نیز توسط بانک مسکن برای این پروژه پرداخت شد.

شایان ادامه داد: تسهیلات به پیمانکار پروژه برای تکمیل واحدها پرداخت شده است.

وی با اعلام اینکه پروژه 540 واحدی زنجان هم اکنون20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، توضیح داد: این پروژه پیش تر در طرح نهضت ملی مسکن، واحدی 100 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده بودند که با افزایش سقف تسهیلات این میزان به 350 میلیون تومان افزایش یافته است.

به گفته شایان، پروژه 540 واحدی زنجان یکی از پروژه های طرح اقدام ملی مسکن بوده است که هم اکنون با اجرای طرح نهضت ملی مسکن ذیل این طرح قرار گرفته و تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن را نیز به خود اختصاص داده است.

با تصویب افزایش تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در شورای پول و اعتبار و ابلاغ توسط بانک مرکزی بانک ها متعهد شده اند تا 20 درصد تسهیلات خود را سالانه به بخش مسکن تخصیص دهند. همچنین بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار هم اکنون رقم تسهیلات ساخت مسکن در طرح نهضت ملی برای تهران 450 میلیون تومان، شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت 400 میلیون تومان، مراکز استان ها 350 میلیون تومان، سایر شهرها 300 میلیون تومان و روستاها 250 میلیون تومان است.

همچنین جزئیات پرداخت تدریجی تسهیلات به شکل مرحله ای و متناسب با پیشرفت فیزیکی بدین شرح است که در مرحله پی کنی-فوندانسیون 10 درصد، مرحله اسکلت-سقف 40 درصد، سفت کاری 25 درصد و نازک کاری 25 درصد تسهیلات پرداخت می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 188
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران