پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 575756 تاریخ : 1400/01/11-15:28:46
,10031,
نحوه حضور کارکنان دانشگاه آزاد در مناطق قرمز و نارنجی اعلام شد

نحوه حضور کارکنان دانشگاه آزاد در مناطق قرمز و نارنجی اعلام شد

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی نحوه حضور کارکنان در محل کار در مناطق قرمز و نارنجی را اعلام کرد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از ایسنا، معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی به منظور همراهی با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط حضور کارکنان خود در استان و شهرستان هایی که از نظر شیوع کرونا، قرمز و نارنجی شده اند را اعلام کرد.

بر این اساس ، حضور کارکنان در مناطق قرمز بر اساس یک سوم حضور است و در مناطق نارنجی، حضور کارکنان بر اساس یک دوم حضور است.

به این ترتیب، کارکنانی که در محل کار حضور ندارند باید در ساعات اداری به صورت دورکار امور اداری محوله را انجام دهند و در این شرایط، اولویت با آن دسته از کارکنانی است که بیماری خاص دارند.

همچنین کارکنانی که به هر دلیل حضور آنها در دانشگاه الزامی است، شیفت بندی می شوند. به نحوی که در امور جاری دانشگاه اخلال ایجاد نشود، البته اقتضای بعضی مشاغل حضور شیفتی است که آنها شرایط خاص خودشان را دارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران