پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669324 تاریخ : 1402/07/13-17:09:39
,3,
نتیجه مطلوب بانک، دریافت خدمات بانکداری دیجیتال و همراه بانک توسط مشتری است

شمسی نژاد:

نتیجه مطلوب بانک، دریافت خدمات بانکداری دیجیتال و همراه بانک توسط مشتری است

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: زمانی به نتیجه مطلوب و دلخواه می رسیم که مشتری همه خدمات خود را در قالب بانکداری دیجیتال و همراه بانک دریافت کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، جلسه صف و ستاد بانک در استان اصفهان با حضور دکتر«سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل، دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان ها، دکتر «روح الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان، «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب وکار، «رضا اسفندیاری» مدیر شعب بانک در استان اصفهان و جمعی از مدیران برگزار شد.

در این جلسه دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک، اظهار داشت: بانکداری قرض الحسنه و به خصوص بانک قرض الحسنه مهر ایران نشان داده با عملکرد مطلوب خود می تواند سرآمد باشد و این بالندگی، مردم را برای استفاده از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران مشتاق تر کرده است.
«شمسی نژاد» گفت: خوشبختانه توانسته ایم شاخص های عملکردی بانک را بهبود بخشیم. خدمات بانکداری دیجیتال در بانک در حال پیشرفت است اما زمانی به نتیجه مطلوب و دلخواه می رسیم که مشتری همه خدمات خود را در قالب بانکداری دیجیتال و همراه بانک دریافت کند.
وی با اشاره به اقدامات بانک در خصوص افزایش سقف وام قرض الحسنه، بیان کرد: سقف پرداخت وام به 300میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و 750میلیون تومان برای اشخاص حقوقی افزایش داده شده است.

خدمات دیجیتال بانک قرض الحسنه مهر ایران گسترش یافت
در ادامه جلسه دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان ها، گفت: عملکرد بانک در استان اصفهان مطلوب است و مجموعه اولیای بانک قدردان زحمات کارکنان استان هستند.
وی افزود: هدف ما توسعه همه جانبه خدمات غیرحضوری است تا منجر به خلوت شدن شعبه ها شود. در حال حاضر 30درصد از وام های پرداختی از طریق درگاه های غیرحضوری پرداخت می شود و همراه بانک مهریران با 6میلیون کاربر در بین دیگر بانک ها، رتبه سوم را کسب کرده است.
کریمی بیان کرد: فرهنگ قرض الحسنه مبتنی بر تلاش است و خوشبختانه حوزه خدمات دیجیتال بانک قرض الحسنه مهر ایران در حال گسترش است.

از ظرفیت سفیران قرض الحسنه برای تکریم مشتریان استفاده شود
دکتر «روح الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان نیز گفت: یکی از محورهای اساسی، وفادارسازی مشتریان است و شعب باید از ظرفیت سفیران قرض الحسنه برای وفادارسازی مشتریان استفاده کنند و مشتریانی را که شایسته تقدیر هستند از طریق نماینده روابط عمومی استان به ما معرفی کنند تا از آن ها تقدیر شود.
وی افزود: خدمات الکترونیک در زمان افتتاح حساب توسط همیاران مشتری ارائه می شود و ضرورت دارد شعب بانک از سوق دادن مشتری به مرکز تماس خودداری کنند؛ زیرا همه خدمات بانکی در مرکز تماس ارائه نمی شود و باعث نارضایتی مشتری می شود.
«قاسمیان» گفت: پاسخگویی اصلی مهم است و لازم است شعب با برنامه ریزی در طول روز، ساعتی را برای پاسخگویی تلفنی به مشتریان اختصاص دهند.
وی بیان کرد: رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی بسیار مهم و اثرگذار است و باید با صبر و شکیبایی با ارباب رجوع برخورد کنیم تا تنش ایجاد نشود.

طرح «مهریارپلاس» جذب مشتریان را افزایش می دهد
در ادامه جلسه «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب وکار، گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران آمار عملکرد بی نظیری را ثبت کرده و پیش بینی می کنیم تا پایان سال رشد چشمگیری خواهد داشت.
وی با اشاره به عملکرد بانک در طرح مهریار، افزود: استان اصفهان در طرح مهریار، سازمان ها و شرکت های خوبی را جذب کرده و جزو برترین استان ها به شمار می رود.
«غلامی» اظهار داشت: در مجمع صف و ستاد آتی «مهریارپلاس» را رونمایی خواهیم کرد که جذب مشتریان را افزایش می دهد.
وی افزود: در حال بررسی و رصد مشتریان راکد حقیقی و حقوقی هستیم تا با همکاری استان ها این مشتریان را از حالت راکد خارج و به مشتریان فعال تبدیل کنیم و این موضوع در مورد تفاهم نامه های سررسیدشده غیرفعال در حال انجام است.
رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب وکار، گفت: در حال تدوین اطلس مشتریان هستیم، با این کار خواهیم فهمید در هر حوزه چقدر مشتری وجود دارد و چند درصد از آن ها مشتریان بانک هستند، در واقع این اطلس به ما می گوید الآن در کدام نقطه قرار داریم و چه مسیری را باید طی کنیم.

بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانکی اسلامی است
«رضا اسفندیاری» مدیر شعب بانک در استان اصفهان نیز به میزان منابع جذب شده و درصد رشد آن نسبت به پایان سال گذشته اشاره کرد و با ارائه میزان رشد مصارف بانک در استان اصفهان و استفاده عموم مردم از وام های قرض الحسنه، آینده ای روشن را برای بانکداری قرض الحسنه متصور شد.
وی گفت: میزان نفوذ قرض الحسنه در استان اصفهان بسیار افزایش یافته و امروزه از بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بانکی اسلامی یاد می کنند.
در پایان این جلسه پرسش هایی توسط کارکنان استان اصفهان مطرح و پاسخ داده شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران