به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بیمه معلم , بیمه معلم امسال را سال «توسعه فرهنگ مشتری مداری» نامگذاری کرده و در این راستا اقدامات عملی را آغاز کرده است.
ابزارهای لازم برای پشتیبانی و تقویت سامانه CRM در بیمه معلم اخیرا به کار گرفته شده است. همچنین چون بخشی از مشتریان شرکت را افراد غیر ایرانی تشکیل می دهند و دامنه ارائه خدمات بیمه معلم به مشتریان خارجی در حال گسترش است، سایت انگلیسی شرکت راه اندازی شده است.
همچنین برای جلب نظر هر چه بیشتر مشتریان داخلی و ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان خاص، باشگاه مشتریان راه اندازی شده است.
بررسی ها از افزایش رضایت مشتریان بیمه معلم حکایت دارد، به طوری که تازه ترین گزارش ها نشان می دهد از مجموع 22 مورد شکایت مطرح شده در بیمه مرکزی در سال جاری، تنها یک پرونده شکایت علیه بیمه معلم، قابل بررسی تشخیص داده شده است.