آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 200277 تاریخ : 1395/03/12-10:24:01
,16,10025,
نتایج ملموس «مشتری مداری» در بیمه معلم

نتایج ملموس «مشتری مداری» در بیمه معلم

اقدامات عملی برای «توسعه فرهنگ مشتری مداری» آغاز شده است

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بیمه معلم , بیمه معلم امسال را سال «توسعه فرهنگ مشتری مداری» نامگذاری کرده و در این راستا اقدامات عملی را آغاز کرده است.

 ابزارهای لازم برای پشتیبانی و تقویت سامانه CRM در بیمه معلم اخیرا به کار گرفته شده است. همچنین چون بخشی از مشتریان شرکت را افراد غیر ایرانی تشکیل می دهند و دامنه ارائه خدمات بیمه معلم به مشتریان خارجی در حال گسترش است، سایت انگلیسی شرکت راه اندازی شده است.
همچنین برای جلب نظر هر چه بیشتر مشتریان داخلی و ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان خاص، باشگاه مشتریان راه اندازی شده است.
بررسی ها از افزایش رضایت مشتریان بیمه معلم حکایت دارد، به طوری که تازه ترین گزارش ها نشان می دهد از مجموع 22 مورد شکایت مطرح شده در بیمه مرکزی در سال جاری، تنها یک پرونده شکایت علیه بیمه معلم، قابل بررسی تشخیص داده شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208