آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375477 تاریخ : 1397/06/10-19:19:34
,17,
مهندس نعمتی: رونق پست در گرو به روز بودن و تامین نیاز مشتریان است

مهندس نعمتی: رونق پست در گرو به روز بودن و تامین نیاز مشتریان است

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: رونق و شکوفایی پست در به روز بودن و تامین نیاز مشتریان با توجه به شرایط موجود اجتماعی و اقتصادی و... کشور است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مهندس نعمتی روز شنبه در جلسه شورای مدیران با اشاره به اقدامات گسترده دستگاه ها و سازمانهای دولتی در خدمات رسانی به مردم، افزود: یکی از ایرادات وارده به بخش های مختلف دولتی، ضعف در اطلاع رسانی کافی نسبت به اقدامات انجام شده در سراسر کشور می باشد که پست نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقا سطح کیفی خدمات و ارایه آسان و ارزان سرویس ها، اظهار داشت: فلسفه وجودی دولت و مجموعه پست؛ ارایه خدمات مطلوب به شهروندان، واگذاری بخشی از امور به خود مردم و بهره گیری از توان بالای بخش خصوصی است که متاسفانه تاکنون توفیق چندانی در این زمینه نداشته ایم.

او به خلاها و چالش های موجود خدمت رسانی اشاره کرد و گفت: از یک سو خدمات پستی که در سراسر دنیا از مورد نیاز ترین خدمات به شمار می آید، جایگاه ضعیفی در سبد خانوارهای ایرانی دارد و از سوی دیگر وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان شبکه پستی نیز چندان رضایت بخش نمی باشد.

معاون وزیر از مدیران ستادی خواست با حضور در بین همکاران سطح شبکه و اطلاع از مسایل و مشکلات آنان؛ با پیگیری مجدانه این مسایل، امید را در بین همکاران زنده کنند تا بیش از پیش شاهد همراهی آنها در تحقق اهداف شبکه باشیم.

مهندس نعمتی بحث ایجاد تحرک بیشتر در بازار عرضه خدمات پستی را یادآور شد و گفت: طی پنج ماه ابتدایی سال شاهد رشد 12 درصدی درآمد شبکه بودیم، اما می بایست با همکاری تمامی حوزه ها و رفع موانع به سمت سرویس های با ارزش افزوده جدید و جایگزین حرکت کنیم.

وی از تمامی مدیران ستادی و اجرایی نیز خواست با تلاش مضاعف و با گرایش بیشتر به سمت مشتری مداری به دنبال انجام امور باشند و مدیران حراست نیز با رویکرد پیشگیری از بروز تخلفات، روند انجام اقدامات را هموارتر سازند.

مدیرعامل در ادامه به موضوع پایین بودن درآمد کارکنان پست نسبت به سایر شرکت های تابعه به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود: تمامی پرداختی های می بایست براساس کارآمدی همکاران، ثبت شده و در چارچوب فیش حقوقی انجام شود.

وی موضوع راه اندازی پستمن و پیک پستی در استان های کرمانشاه و فارس را نیز مطرح کرد و خواستار حمایت و همراهی مدیران نسبت به ایجاد این سرویس در این دو استان و همچنین راه اندازی پیک پستی در سطح شهر تهران شد.

 قدردانی از زحمات و تلاش های نجاری عضو بازنشسته هیئت مدیره

در ادامه نشست شورای مدیران از زحمات و تلاش های 30 ساله نجاری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست تقدیر و تشکر به عمل آمد.

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر خدمات شایسته و ارزنده این عضو هیئت مدیره، از وی به عنوان مدیری متخصص، خلاق و توانمند یاد کرد .

مهندس نعمتی ضمن ارج نهادن به زحمات وی در همراهی صادقانه شرکت ملی پست ، افزود: استفاده از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان می تواند در بسیاری موارد راهگشای شبکه پستی کشور باشد.

نجاری عضو بازنشسته هیئت مدیره نیز در ادامه به تشریح دیدگاه های خود پرداخت و گفت: با اعتقاد کامل به توانمندی های کارکنان و بهره مندی از نظرات آنان، استفاده از توانمندی بخش غیردولتی و همچنین نیروهای جوان شبکه و  همراهی مشفقانه با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، می توانیم شاهد شکوفایی و رونق روزافزون پست کشور باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 195