پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657843 تاریخ : 1402/05/03-10:53:54
,3,
منابع خیرین پشتوانه بانک های قرض الحسنه برای پرداخت وام به نیازمندان شود

منابع خیرین پشتوانه بانک های قرض الحسنه برای پرداخت وام به نیازمندان شود

«جعفر قادری» گفت: بسیاری از افراد به صورت ویژه نیاز به دریافت وام دارند. می توان از اشخاص حقیقی یا حقوقی خواست سرمایه خود را در بانک قرض الحسنه سپرده گذاری کنند تا اشخاصی که به صورت فوری نیاز به دریافت تسهیلات دارند، از این فرصت استفاده کنند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، «جعفر قادری» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، تسهیلات قرض الحسنه را بهترین راهکار برای کمک به نیازمندان دانست و گفت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در بانک ها راهکار خوبی است و اکنون بانک قرض الحسنه مهر ایران فعال است.

وی با تأکید بر اینکه افراد حقیقی و حقوقی بسیاری هستند که منابع قابل توجهی در اختیار دارند گفت: این افراد با رویکرد خیرخواهانه حاضرند بخشی از منابع مالی خود را در قالب تسهیلات قرض الحسنه، در اختیار بانک های تخصصی قرار دهند.
قادری با تأکید بر اینکه برخی دستگاه ها و نهاد ها نیز حاضرند با منابع مالی که در اختیار دارند، به یاری امر قرض الحسنه بشتابند گفت: دستگاه ها می توانند بخشی از منابعی که در اختیار دارند یا منافعی که به دست می آورند در اختیار بانک هایی قرار دهند که به صورت تخصصی در زمینه قرض الحسنه فعالیت می کنند.
وی در گفت وگو با پول نیوز اظهار داشت: بسیاری از افراد به صورت ویژه نیاز به دریافت وام دارند. می توان از اشخاص حقیقی یا حقوقی خواست سرمایه خود را در بانک قرض الحسنه سپرده گذاری کنند تا اشخاصی که به صورت فوری نیاز به دریافت تسهیلات دارند، از این فرصت استفاده کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران