پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658929 تاریخ : 1402/06/11-13:29:28
,16,
معتبر ترین و قدیمی ترین فروشگاه پرده چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

معتبر ترین و قدیمی ترین فروشگاه پرده چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

وقتی حرف از خرید پرده می شود همه ی ما دوست داریم تا به قدیمی ترین و معتبر ترین فروشگاه پرده مراجعه کنیم و خرید خود را از این فروشگاه ها انجام دهیم. فروشگاه های معتبر و قدیمی ویژگی های منحصر به فردی دارند که خرید از آن ها را توجیه می کند. در ادامه قصد داریم تا شما را با ویژگی های این فروشگاه ها آشنا کنیم.

به گزارش بانک و صنعت، قطعا خرید از فروشگاه های معتبر در زمینه پرده خیال شما را بابت خرید پرده راحت می کند؛ تا بتوانید خانه خودتان را زیباتر کنید. اگر خرید شما از فروشگاه های غیر معتبر باشد؛ در صورت بروز و ظهور اشکال و ایراد در پارچه ی انتخابی یا مدل پرده ها نمی توانید به راحتی مشکل را حل کنید و احتمالا از خرید خود پشیمان خواهید شد. پرده فروشی های معتبر معمولاً مشاوره و راهنمایی های درست و اصولی به مشتریان خود می دهند. همچنین بر توافقات انجام شده در زمان تحویل پرده و نصب آن توسط نصاب پرده پایبند می باشند. شما باید برای خرید پرده و انتخاب مرکز فروش پرده در تهران، اصول و نکاتی را رعایت کنید تا بهترین خرید را داشته باشد. پس ضروری است تا به شما بگوییم که هنگام خرید از یک مرکز پرده فروشی، چه نکاتی را در نظر داشته باشید، تا در نهایت بتوانید خرید خوبی انجام دهید و با احساس رضایت و خشنودی، از پرده هایی که خریده اید استفاده کنید.

نصاب پرده

اکنون به بررسی ویژگی های معتبر ترین و قدیمی ترین فروشگاه پرده می پردازیم.

تنوع مناسب پارچه و مدل پرده

قطعا شما در زمان انتخاب پرده برای فضای مد نظر خود احتیاج دارید تا پارچه ها و مدل های متنوع پرده را بررسی کنید. در واقع باید طرح ها و جنس های مختلف را ببینید، تا در نهایت انتخابی متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون خانه تان، داشته باشید. اصولاً فروشگاه های معتبر و قدیمی پرده، مشاوران آگاه و حرفه ای دارند که به کیفیت پارچه ها و جدیدترین مدل های پرده آشنایی داشته و دانسته های خود را با صبر و شکیبایی در اختیار مشتریان قرار می دهند .

بازه قیمتی منطقی و منصفانه

معمولاً مشتریان بنا به میزان بودجه را برای خرید پرده در نظر گرفته اند، اقدام به انتخاب و خرید پرده می کنند. اما همه ی آن ها تمایل دارند تا احساس کنند، نسبت به پولی که پرداخت کرده اند، جنس مرغوب تری تحویل گرفته اند. فروشگاه های معتبر و قدیمی پرده با در اختیار داشتن انواع پارچه، توانایی اجرای مدل های مختلف پرده، ارائه خدمات مربوط به دوخت پرده، نصب پرده توسط نصاب پرده و.... می توانند احساس خریدی خوب را در مشتریان تقویت کنند. معمولاً این فروشگاه ها تلاش می کنند برای حفظ بقا و سابقه ی دیرینه شان قیمت های منطقی و قابل رقابت با دیگر رقبا را به مشتریان بگویند.

تعیین قیمت خوب و منصفانه از بارزترین ویژگی های این فروشگاه ها می باشد، چرا که آن ها می خواهند سالیان سال به این تجارت ادامه دهند و بر مشتریان خود بیفزایند. پس با طلب کردن قیمت های غیرمنطقی مشتریان خود را از دست نمی دهند.

دوخت پرده

نصاب پرده

پس از انتخاب پارچه و مدل پرده اکنون باید پرده ها دوخته شوند. یک فروشگاه معتبر باید بتواند یک واحد دوخت مجهز و خیاطان ماهر در اختیار داشته باشد.

این خیاطان باید بتوانند ایده های مشتریان را به بهترین شکل ممکن حاضر کنند و همچنین قیمت مناسبی برای دوخت پرده طلب نمایند. متأسفانه دوخت غیر اصولی و پر از ایراد، هزینه ای را که برای پارچه شده است را از بین می برد. هرگز فراموش نکنید که دوخت پرده از اهمیت خاصی برخوردار است.

ارسال سفارش مشتریان و تحویل پرده

بعد از آماده شدن پرده ها، زمان تحویل آن ها به مشتری فرا می رسد. متأسفانه گاهی دیده شده است که فروشگاه های غیر معتبر ، با رعایت نکردن اصول بسته بندی، در زمان ارسال سفارش مشتریان، باعث کثیفی، آسیب و پارگی پرده ها شده اند. اما فروشگاه های معتبر و قدیمی به این مورد اهمیت بسیاری می دهند. آن ها سفارش مشتری را به افراد قابل اعتماد می سپارند و با این کار پرده ها را از هر گونه آسیبی مصون می مانند.

نصب پرده توسط نصاب پرده

اینکه یک فروشگاه معتبر بتواند نصاب پرده حرفه ای و قابل اطمینان را برای نصب پرده های مشتریان به محل اعزام کند، از دیگر ویژگی های ضروری یک فروشگاه معتبر پرده است. نصاب پرده معمولاً با تجهیزات کامل به محل مورد نظر مشتری اعزام می شود و با توانایی و تبحری که در کار خود دارد، کار نصب پرده را در کمترین زمان ممکن و بی درد سر به پایان می رساند.

خشکشویی پرده ها

فروشگاه های معتبر که در زمینه پرده فعالیت دارند، تلاش می کنند تا برخی از خدمات پس از فروش را برای جذب مشتریان بیشتر در لیست خدمات خود قرار دهند. یکی از این خدمات مربوط به خشکشویی و شست و شوی پرده های کثیف و آسیب دیده است. معمولاً در شهرهای بزرگی مثل تهران که هوا به شدت آلوده است، پرده ها بسیار زود کثیف و آلوده می شوند. در نتیجه افراد ناچارند تند تند پرده ها را بشویند. ارائه خدمات خشکشویی پرده یکی از راه های بسیار خوب است که توسط این فروشگاه ها برای حفظ ارتباط با مشتریان، صورت می گیرد.

تعمیر پرده های پاره و آسیب دیده

نصاب پرده

گاهی پیش می آید پرده ها بنا به دلایلی دچار پارگی و آسیب می شوند؛ در این شرایط با توجه به قیمت بالای پارچه ها بهترین کار تعمیر پرده هاست. این کار کمک می کند تا هزینه ی بیشتری به گردن افراد نیفتد . جای بسی خوشحالی است که فروشگاه های معتبر در کنار خدماتی مثل نصب که توسط نصاب پرده انجام می شود، خدماتی مربوط به تعمیرات پرده های پاره و آسیب دیده را نیز به مشتریان ارائه می کنند.

فروش و نصب کتیبه ها و قاب ها

معمولاً فروشگاه های معتبر تلاش می کنند تا کتیبه ها و قاب های خاص و زیبا را نیز با پرده ها ست کرده و به مشتریان ارائه دهند. نصاب پرده در زمان رجوع به محل مورد نظر مشتری ، این توانایی را دارد که کتیبه ها و قاب های مربوط به پرده را نیز نصب کند. افرادی که این کتیبه ها را سفارش می دهند به کمک تجربه و تبحر نصاب پرده، آن ها را نصب می کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 224
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران