پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658896 تاریخ : 1402/06/10-13:35:25
,17,8,
معامله ارزهای دیجیتال در آلپاری

معامله ارزهای دیجیتال در آلپاری

بروکر آلپاری همواره از پیشتازان ارائه دهنده خدمات نوآورانه فارکس می باشد و این کارگزاری با فراهم کردن شرایط مناسب برای معامله ارزهای دیجیتال، توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

به گزارش بانک و صنعت ، بروکر آلپاری جزو معروف ترین بروکرها در بازار فارکس است که با ارائه شرایط بسیار مناسب توانسته است محبوبیت بسیاری در میان معامله گران داشته باشد. این بروکر در سال 1998 در روسیه تاسیس شده است و در حال حاضر، خدمات خود را به بیش از 150 کشور از جمله کشور ایران ارائه می دهد. مشتریان کارگزاری آلپاری می توانند از انواع حساب های نانو، استاندارد، ECN و Pro ECN با بالاترین سرعت و کمترین اسپرد استفاده کرده و به سودآوری بالایی برسند. معامله ارزهای دیجیتال در آلپاری امکان پذیر است و هر دو پلتفرم متاتریدر 4 و متاتریدر 5 در بروکر آلپاری ارائه می شوند. از دیگر ویژگی های بروکر آلپاری می توانیم به برنامه های تشویقی، پاداش، تخفیفات نقدی و ... اشاره کنیم. اگر شما هم تصمیم به معامله ارزهای دیجیتال در آلپاری دارید، لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید تا توضیحات تکمیلی را خدمتتان ارائه دهیم.

انواع حساب ها در بروکر آلپاری

حساب های بروکرهای آلپاری به طور کلی شامل 6 نوع حساب به شرح زیر هستند :

حساب استاندارد

یکی از انواع حساب هایی که در بروکر آلپاری ارائه می شود، حساب استاندارد است. استفاده از این حساب را به مبتدیان پیشنهاد می کنیم و اگر شما هم تازه کار هستید و می خواهید حساب باز کنید، می توانید از حساب استاندارد در متاتریدر 4 استفاده کنید. حساب استاندارد، دارای اسپرد متوسط و بدون کارمزد می باشد و برای فعال کردن حساب هم به حداقل سپرده کمی نیاز است.

حساب نانو

حساب نانو در بروکر آلپاری، همان حساب استاندارد است با این تفاوت که موجودی به جای دلار به سنت می باشد یعنی هر دلار برابر با 100 سنت است. در این نوع حساب، سود و زیان، حجم معاملات و حاشیه به سنت محاسبه می شود همچنین ریسک معامله یک صدم می شود. حساب نانو را هم می توانیم برای معامله گران تازه کار، مناسب بدانیم. می توانید به عنوان یک تازه کار، با استفاده از سیگنال فارکس رایگان و ثبت نام حساب نانو بروکر آلپاری، معاملات خود را شروع کنید.

حساب ECN

برای معامله گران حرفه ای، استفاده از حساب ECN مناسب است. این حساب معمولا دارای اسپرد کمتری است و از تراکنش ها میزان کمی کمیسیون دریافت می کند. همچنین، حداکثر اهرم اغلب کمتر از حساب استاندارد می باشد اما در بروکر آلپاری وضعیت کمی فرق می کند. مزیت مهم حساب ECN، بدون کارمزد بودن آن است و اهرم را می توان تا 1:3000 افزایش داد.

حساب Pro ECN

همانطور که در بخش قبلی هم اشاره کردیم، شرایط حساب ECN در بروکر آلپاری به نسبت سایر بروکرها متفاوت است. در واقع، حساب Pro ECN مانند حساب ECN در سایر بروکرها می باشد. این نوع حساب، اسپرد کمتری به نسبت حساب ECN دارد و در جفت ارزهای اصلی هم کارمزد حدودی 3 تا 5 دلاری دریافت می نماید.

تعداد نمادهای معاملاتی ارائه شده در حساب ECN نسبت به سایر انواع حساب های آلپاری بیشتر می باشد و اگر شما برای پرداخت کارمزد مشکلی ندارید، حساب Pro ECN را برای شما مناسب می دانیم.

لیست نمادهای بروکر آلپاری

لیست نمادهای قابل معامله در سایت آلپاری به شرح زیر هستند :

• جفت ارز: در مجموع 46 جفت ارز قابل معامله است

• طلا و نقره

• نفت برنت، نفت و گاز غرب تگزاس

• شاخص سهام بورس های بزرگ جهان : داوجونز، نزدک، شاخص سهام آلمان، استرالیا، اسپانیا، اروپا، ژاپن و هنگ کنگ

• ارزهای دیجیتال : از جمله بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل و ...

• سهام بزرگترین شرکت های جهان : با انتخاب بروکر آلپاری، امکان معامله سهام شرکت های بزرگ دنیا اپل و تسلا را به صورت جداگانه و مستقل نخواهید داشت اما می توانید سهام برخی از شرکت ها را معامله کنید.

مشهور ترین کریپتوها در آلپاری

مشهور ترین کریپتوها در آلپاری

لیستی از مشهورترین کریپتوها در بروکر آلپاری، به شرح زیر هستند :

بیت کوین (Bitcoin) : بیت کوین، اولین و معروف ترین ارز دیجیتال در دنیاست. این ارز توسط ساتوشی ناکاموتو ایجاد شده است و همچنین هم ارز اول در دنیای رمز ارزها محسوب می شود.

اتریوم (Ethereum) : اتریوم، نسل دوم ارز دیجیتال محسوب می شود. این کرپیتو توسط ویتالیک بوترین در سال 2015 میلادی وارد دنیالی ارز دیجیتال شده است. برای معامله ارزهای دیجیتال در آلپاری می توانید از اتریوم هم استفاده کنید. میانگین اسپرد در این نماد برای حساب های استاندارد 30 پیپ، برای حسابmt4 مقدار 51.1 پیپ، برای حساب Pro.ECN.mt4 مقدار 22.3 پیپ و برای حساب ECN.mt5 مقدار 22.3 پیپ می باشد.

ریپل (Ripple) : ریپل برای انجام تراکنش های سریع و ارزان ایجاد شده است. در این پلتفرم به جای استفاده از سیستم ماینینگ، از یک مکانیزم جماع استفاده شده است. مقدار متوسط اسپرد آلپاری در این نماد برای حساب های استاندارد 48 پیپ، برای حساب mt4 مقدار 40 پیپ، برای حسابECN.mt4 مقدار 39.4 پیپ و برای حساب ECN.mt5 مقدار 39.4 پیپ می باشد.

لایت کوین (Lightcoin) : ارز دیجیتال لایت کوین توسط چارلی لی در سال 2011 وارد بازار ارز دیجیتال شده است و هدف اصلی این رمز ارز، کاهش زمان تاییدیه هر بلاک است. میانگین اسپرد آلپاری در این نماد برای حساب های استاندارد 120 پیپ، برای حساب mt4 مقدار 100 پیپ، برای حسابECN.mt4 مقدار 65.1 پیپ و برای حساب ECN.mt5 مقدار 65.1 پیپ می باشد

بیت کوین کش (Bitcoin cash) : ارز دیجیتال بیت کوین کش در سال 2017 با تغییر اندازه بلاک ها در بیت کوین، ایجاد شده است. بیت کوین کش، از جمله فورک های معروف بیت کوین است. مقدار متوسط اسپرد در این نماد برای حساب های استاندارد 599 پیپ، برای حساب mt4 مقدار 499.2 پیپ، برای حسابECN.mt4 مقدار 268.7 پیپ و برای حساب ECN.mt5 مقدار 268.7 پیپ می باشد.

سرعت تراکنش ها در آلپاری

در صورتی که یک معامله گر کوتاه مدت باشید، علاوه بر اسپرد، سرعت تراکنش ها و معاملات نیز برای شما حائز اهمیت است. کندی بروکر در پردازش تراکنش ها می تواند کل سود یک معامله را از بین ببرد. سرعت تراکنش ها در بروکر آلپاری حدود 450 میلی ثانیه است و اگر چه سرعت پردازش خیلی بالایی محسوب نمی شود اما سرعت بدی هم نیست.

نکته مهم در خصوص سرعت تراکنش ها در بروکر آلپاری این است که ممکن است با افزایش حجم و تعداد تراکنش ها، سرعت پردازش سفارش برای یک کار خاص کاهش پیدا کند. همچنین از مواردی که بر روی کیفیت پردازش سفارش تاثیرگذار است، انحراف در تحقق حق ضرر می باشد.

روش شارژ بروکر آلپاری

برای معامله ارزهای دیجیتال در آلپاری باید بدانید که روش شارژ بروکر چگونه است. اگر بروکری انتخاب کنید که بار و پرداخت قوی نداشته باشد، برای معامله گری مناسب نخواهد بود. در بروکر آلپاری، اکثر روش های بارگیری و تخلیه پشتیبانی می شوند همچنین این امکان را دارید که ریال را شارژ و برداشت کنید.

روش های برداشت عبارتند از:

• شارژ ریال از طریق Pro

• وب مانی

• پرفکت مانی

• ارزهای دیجیتال (بیت کوین، لایت کوین، اتریوم)

• سپرده TC

• اسکریل

• نتلر

روش های Nettler و Skrill مناسب کاربران ایرانی نیستند و این دو سیستم پرداخت، ایران را تحریم کرده‎ اند همچنین در حال حاضر امکان شارژ کردن حساب با Tether وجود ندارد که یک نکته منفی بری بروکر است.

بروکر آلپاری

سخن پایانی

بروکر آلپاری همواره از پیشتازان ارائه دهنده خدمات نوآورانه فارکس می باشد و این کارگزاری با فراهم کردن شرایط مناسب برای معامله ارزهای دیجیتال، توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد. در این مطلب، شما را برای انجام معامله ارزهای دیجیتال در آلپاری راهنمایی کردیم و از انواع حساب ها و کریپتوها در این بروکر صحبت کردیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به بروکرهای ارائه دهنده خدمات در بازار فارکس، از مطالب وبسایت امیر تریدر (https://amirtrader.com) دیدن کنید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران