پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658315 تاریخ : 1402/05/22-14:23:50
,3,
مشتریان از خدمات غیرحضوری بانک آگاه شوند

مشتریان از خدمات غیرحضوری بانک آگاه شوند

سرپرست معاونت امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: انتظارمان این است با وجود همیاران مشتری، خدماتی که به صورت غیرحضوری امکان ارائه آن ها وجود دارد، به گونه ای برای مشتریان تبیین شود که مشتری از این پس برای دریافت این خدمات به شعبه مراجعه نکند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.

دکتر «احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان های بانک در این جلسه گفت: عملکرد همیاران مشتری در تصمیم گیری بانک برای نحوه ادامه همکاری با آن ها مؤثر است. اگر این طرح با موفقیت همراه شود، آن را به کل شعب گسترش خواهیم داد.
وی تأکید کرد: از همیاران مشتری انتظار می رود تمرکز خود را روی خدمات ارائه شده بر بستر همراه بانک و پیشخوان مجازی زیاد کنند. لازم است به مراحل مختلف هر فرآیند تسلط داشته باشند تا بتوانند مشتری را به درستی راهنمایی کنند.
کریمی خاطرنشان ساخت: بسیاری از مشتریان درباره طرح های اعتباری مختلف بانک سؤال دارند. لازم است همیاران مشتری بر طرح های اعتباری نیز تسلط کافی داشته باشند تا پاسخ مناسبی به مشتریان ارائه کنند.
وی ادامه داد: انتظارمان این است با وجود همیاران مشتری، خدماتی که به صورت غیرحضوری امکان ارائه آن ها وجود دارد، به گونه ای برای مشتریان تبیین شود که مشتری از این پس برای دریافت این خدمات به شعبه مراجعه نکند.
کریمی در همین رابطه افزود: ضرورتی ندارد مشتری برای انتقال وجه زیر 100 میلیون تومان، افتتاح حساب، درخواست مسدودی کارت و خدماتی از این دست به شعبه مراجعه کند. این خدمات از طریق پیشخوان مجازی یا همراه بانک قابل دریافت هستند و باید مشتریان از این موضوع آگاه شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 306
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران