/2023/8/14020522132527.jpg
مشتریان از خدمات غیرحضوری بانک آگاه شوند
سرپرست معاونت امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: انتظارمان این است با وجود همیاران مشتری، خدماتی که به صورت غیرحضوری امکان ارائه آن ها وجود دارد، به گونه ای برای مشتریان تبیین شود که مشتری از این پس برای دریافت این خدمات به شعبه مراجعه نکند.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام