آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282704 تاریخ : 1396/05/18-14:51:34
,1,
مشتری مداری، دقت و تسریع در ارائه خدمات، عامل اصلی ارتقای برند بانک است

مدیر شعب استان کرمان:

مشتری مداری، دقت و تسریع در ارائه خدمات، عامل اصلی ارتقای برند بانک است

سید سعید هاشمی نژاد، مدیر شعب استان کرمان از رشد 11 درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در چهار ماهه ابتدای سال 1396 خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، هاشمی نژاد با اشاره به رشد 11 درصدی منابع قرض الحسنه در سال جاری بیان داشت: جذب منابع و دستیابی به سهم بیشتری از بازارهای هدف، با سرعت بیشتری در حال پیگیری است و تلاش برای بهبود عملکرد شعب استان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در این راستا، روزانه منابع شعب کنترل و تاکیدات لازم صورت می گیرد؛ همچنین جلسات کمیته بازاریابی بطور مستمر تشکیل و برنامه ریزی لازم برای شناسایی و جذب مشتریان جدید اعم از حقیقی و حقوقی در اختیار کمیته بازاریابی و روسای شعب قرار می گیرد، تا انشاالله بتوانیم با همت و تلاش تمامی همکاران به اهداف بانک دست پیدا کنیم. 

مدیر شعب استان کرمان ادامه داد: بانک قرض¬الحسنه مهرایران در بین آحاد جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید با رعایت اصل مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در وهله اول و دقت و سرعت عمل در ارائه خدمات به حفظ و ارتقا این دیدگاه بپردازیم.
وی همچنین در خصوص مطالبات شعب گفت: همکاران ما با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، در تلاش هستند تا با پیگیری های مجدانه و مستمر میزان مطالبات استان را کاهش دهند و با رعایت بهداشت اعتباری از ایجاد مطالبات جدید جلوگیری به عمل آورند.
هاشمی نژاد افزود: با اقدامات مثبت انجام شده در این حیطه توانسته ایم نسبت مطالبات استان را به 8/0 درصد کاهش دهیم که این میزان پایین تر از میانگین مطالبات یک درصدی شعب کل کشور می باشد.
وی با اشاره به تفاهمنامه های سال جاری اظهارداشت: از ابتدای سال تاکنون 15 فقره تفاهم نامه حمایتی و تعداد 19 تفاهم نامه اعتبار در حساب جاری با ادارات، سازمانها و شرکتهای حقوقی و افراد حقیقی منعقد گردیده است و با توجه به سیاست اعتباری جدید، افزایش سقف تسهیلات و تاکید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بر جذب و افزایش مشتریان حقیقی با توجه به ماندگاری اینگونه حسابها، برنامه ریزی و تلاش همکاران به این سمت و سو هدایت شده است.
مدیرشعب استان کرمان در خصوص پرداخت تسهیلات تکلیفی به کمیته امداد و بهزیستی بیان داشت: شعب بانک قرض¬الحسنه مهرایران در این استان عملکرد شایسته ای در راستای پرداخت تسهیلات تکلیفی به مددجویان و تحقق صد در صدی اهداف تعیین شده را داشته است.
وی در پایان تصریح کرد: حمایت مسئولین ارشد بانک و نیز تلاشهای بی دریغ همکاران در شعب استان، جای تقدیر و تشکر دارد و انشالله بتوانیم در تمامی سطوح موجبات رشد و تعالی بانک قرض الحسنه مهر ایران را فراهم نماییم. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199