پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 593675 تاریخ : 1400/11/11-10:00:08
,6,
مزایده خودروهای کارکرده از 12 الی 16 بهمن ماه/ فروش 226 خودرو با یک کلیک

مزایده خودروهای کارکرده از 12 الی 16 بهمن ماه/ فروش 226 خودرو با یک کلیک

مزایده عمومی خودروهای کارکرده سایپا از 12 تا 16 بهمن ماه به صورت شبانه روزی و آنلاین در پورتال رسمی این گروه خودروسازی برگزار می شود.

به گزارش بانک و صنعت، گروه خودروسازی سایپا 226 خودرو کارکرده خود را به صورت مزایده عمومی به فروش می رساند و هموطنان می توانند از طریق آدرس اینترنتی https://auc.saipacorp.com فرایند ثبت نام را آغاز و در روزهای 12 تا 16 بهمن ماه رسما با پرداخت ودیعه و پذیرش شرایط مزایده نسبت به اعلام رقم پیشنهادی برای خرید این خودروها اقدام کنند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای تسهیل امور این مزایده، امکان رویت تصاویر خودروها در پرتال و همچنین بازدید حضوری را در آدرس کیلومتر 15 جاده مخصوص، خیابان 52، روبروی اداره تحویل سایپا، پارکینگ شیرازی (از ساعت 8 تا 15) فراهم کرده است.

ثبت نام کنندگان با پرداخت ودیعه 4 میلیون تومان، می توانند در فرآیند مزایده قرار گیرند.

براساس روال مزایده، بالاترین مبلغ پیشنهادی به صورت مکانیزه به عنوان برنده مزایده انتخاب و نتایج 2 ساعت بعد از پایان به صورت خودکار اعلام خواهد شد.

گفتنی است تمام فرآیند این مزایده به صورت اینترنتی انجام می شود تا ضمن تسهیل امور، روندی سریع، شفاف و مشخص، امکان مشارکت بیشتر هموطنان در سراسر کشور وجود داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران