پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 563193 تاریخ : 1399/12/09-11:27:16
,9,
مراجعه به پزشک در کاشان سه برابر میانگین کشوری است

مراجعه به پزشک در کاشان سه برابر میانگین کشوری است

مدیر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان با بیان اینکه سال گذشته بیش از سه میلیون و 800هزار نفر با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی از خدمات درمانی ارائه شده بهره مند شدند، گفت: به طور میانگین ماهیانه 250 میلیارد ریال بابت خدمات درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی در کاشان پرداخت می شود که سه برابر میانگین کشوری است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی محمد حق پناه در گفتگو با خبرگزاری ایلنا تاکید کرد: همزمان با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در کاشان چاپ دفترچه بیمه برای همیشه متوقف شد.

حق پناه اذعان داشت: ممکن است شروع این طرح با مشکلاتی مانند کندی و یا قطع اینترنت و یا زمان بر بودن نسخه پیچی الکترونیکی همراه باشد.

وی از راه اندازی هتلینگ بیمارستان شبیه خوانی کاشان در سال آینده و با ظرفیت 12 اتاق دوتختی خبرداد و گفت: 200 میلیارد ریال اعتبار صرف شده در راستای افزایش کیفیت خدمات در مراکز درمانی تامین اجتماعی به ویژه بخش زنان و زایمان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کاشان اضافه کرد: بخش ان ای سی یو بیمارستان شبیه خوانی کاشان نیز با ظرفیت چهار تخت برای نوزادان نارس که پس از تولد نیازمند مراقبت های ویژه هستند، با 40 میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

حق پناه با اشاره به ارتقاء پلی کلینیک بوعلی با هدف انجام برخی از جراحی های محدود افزود: یکی از در خواست های مدیریت درمان کاشان که از طریق رایزنی با وزراتخانه در حال پیگیری است بهره برداری از دی کلینیک بوعلی و افزایش رفاه بیمه شدگان تامین اجتماعی منطقه شمال استان اصفهان است.

وی با اشاره به طی شدن مراحل جذب و به کار گیری 76 نفر برای تکمیل کادر اداری و درمانی مدیریت درمان منطقه کاشان اظهار داشت: این افراد از طریق برگزاری آزمون و طی کردن مراحل تخصصی علمی و گزینش جذب شده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران