پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 586921 تاریخ : 1400/06/02-12:16:20
,5,
مدیری که سیمبان شد

مدیری که سیمبان شد

مدیری که با داشتن روحیه جهادی و خدمت رسانی به شهروندان به جای نیروی سیمبان برای تامین برق پایدار مشترکین اقدام کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، بر اثر برخورد کامیون با شبکه دو مداره و تخریب 3 اصله تیر فشار متوسط ، شبکه برق منطقه ای از شهرستان بمپور قطع شد، سیمبانان این اداره با توجه به شرایط اولیه تزریق واکسن کرونا شرایط مساعدی برای صعود نداشتند و کمبود نیروی انسانی کار آمد باعث شد تا مدیر اداره برق این شهرستان به جهت کاهش مدت زمان خاموشی با صعود از تیر و انجام مانور اقدام به پایداری برق مشترکان مناطق آسیب دیده نماید.

مدیر اداره برق شهرستان بمپور در ایبناره اظهار داشت: برق نعمت بسیار ارزشمندیست و لحظه ای نبود آن در این روزهای گرم و کرونایی بیش از پیش احساس می شود.
مرتضی اصلی بیان کرد: خانواده بزرگ شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در این شرایط سخت به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم این منطقه هستند و در جهت پایدار بودن شبکه برق این مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی افزود: با توجه به حادثه اتفاق افتاده شبکه برق این شهرستان و شرایط نامناسب پرسنل سیمبان این اداره برخود لازم دانستم تا با انجام اقدامات لازم نسبت به پایداری شبکه برق منطقه آسیب دیده و خدمت به مردم اقدام نمایم.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، بمپور در 25 کیلومتری ایرانشهر و این شهرستان در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.

بمپور از شمال به بخش های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیکشهر و از مغرب به شهرستان کهنوج (در استان کرمان) محدود است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 226
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران