در این نشست مدیرعامل بیمه سینا ضمن تاکید بر سرعت و دقت در ارائه خدمات؛ افزایش رضایتمندی مشتریان را اولویت اصلی شرکت عنوان و تاکید کرد: ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایت مشتریان ضمن حفظ بازار فعلی موجب جذب مشتریان جدید هم خواهد شد.
سلطانی با اشاره به ظرفیت های بیمه ای در استان آذربایجان شرقی گفت: شعبه و شبکه فروش بیمه سینا باید با ایجاد ظرفیت های جدید بازارسازی و بازاریابی سهم بیشتری از سبد بیمه استان را به خود اختصاص دهند و لازمه تحقق این هدف، همدلی و هم افزایی خانواده بیمه سینا در شعبه و ستاد است .