پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658150 تاریخ : 1402/05/16-23:51:56
,2,
مدیر عامل بانک صنعت و معدن: ایجاد شفافیت، تعامل و ارتباط دوسویه سازمان ها و نهادها با مردم، بدون مشارکت خبرنگاران حرفه ای میسر نخواهد شد.

به مناسبت روز خبرنگار مطرح شد؛

مدیر عامل بانک صنعت و معدن: ایجاد شفافیت، تعامل و ارتباط دوسویه سازمان ها و نهادها با مردم، بدون مشارکت خبرنگاران حرفه ای میسر نخواهد شد.

دکتر علی خورسندیان طی پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن در متن این پیام آمده است:

اهل قلم و رسانه همواره رسالت تحسین برانگیز روشنگری، اطلاع یابی و اطلاع رسانی را بر عهده دارند و به عنوان ذهن و وجدان بیدار و زبان رسای آحاد مردم همواره تاریخ ساز و مؤثر بوده اند.
در جهان امروز که اهمیت تنویر افکار عمومی دوچندان گشته است، قدرت رسانه و خبرگزاری ها بر هدایت جریان افکار عمومی بر کسی پوشیده نیست و در شرایط کنونی کشورمان نیز اهل قلم و رسانه ها وظیفه خطیری در خصوص تحلیل وضعیت موجود، تبیین واقعیت ها و دمیدن روحیه امید و خودباوری به جامعه بر عهده دارند که لازم است اطلاعات و داده های صحیح را از بطن جامعه دریافت کرده و در جهت ارتقای آگاهی عموم گام بردارند.
بی تردید تحقق اهداف کلان کشور در سال «مهار تورم و رشد تولید» و ایجاد شفافیت، تعامل و ارتباط دوسویه سازمان ها و نهادها با مردم، بدون مشارکت و تلاش های خبرنگاران حرفه ای و اصحاب رسانه میسر نخواهد شد.
اینجانب وظیفه خود می دانم که در این فرصت مغتنم از تلاش های تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه به خصوص عزیزانی که صمیمانه با بانک صنعت و معدن همکاری داشته اند، قدردانی نمایم و موفقیت روزافزون همه آنان را از درگاه خداوند متعال و تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) خواستارم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران