شیخ الاسلامی در این بازدید که با همراهی آقایان محسن مقدم، معاون توسعه سرمایه انسانی، میثم مولائی مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت و سعید حاصلی مدیر منطقه 6 به عنوان هیات همراه انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش های همکاران و شبکه فروش، به تشریح سیاست ها و برنامه های پیش روی شرکت در کنار همدلی و همکاری همه کارکنان پرداخت و بر ضرورت تلاش مضاعف آنان برای افزایش کیفیت، دقت و سرعت در ارائه خدمات به مشتریان و جلب رضایت حداکثری آنان تاکید کرد.
مدیرعامل بیمه میهن با بیان اینکه توسعه و استفاده از فناوری های نوین و دیجیتال در عرصه خدمت رسانی به بیمه شدگان از الزامات و اهداف راهبردی بیمه میهن می باشد، ادامه داد: امروزه فضای کسب و کار و تعاملات اقتصادی و اجتماعی، متاثر از تحولات فناوری و فرصت های ناشی از آن، به شکل بی سابقه ای دستخوش تغییرو تحول شده است.
شیخ الاسلامی ادامه داد: بیمه میهن در این حوزه، تبدیل شدن به شریک تجاری سایر بنگاه ها برای توسعه جغرافیایی، نفوذ در بازارها، افزایش اثربخشی فعالیت ها و خدمات را چشم انداز خود قرار داده و مأموریت خود را به ارمغان آوردن فرصت های فوق، برای ذینفعان و فعالان اقتصادی تعریف کرده است.
شیخ الاسلامی با تاکید بر اهتمام همگانی در راستای ارتقاء و تعالی بیمه میهن با توجه به شرایط رقابتی در صنعت بیمه، اذعان کرد: موفقیت ها،همواره درسایه برنامه ریزی، اجرا، پیگیری و نظارت و توکل به خداوند متعال میسر می شود.
در این مراسم، کارکنان و شبکه فروش نیز در فضایی صمیمی مسائل و مشکلات و دغدغه های خود را با مدیرعامل و هیات همراه در میان گذاشتند و در پایان از زحمات و تلاش های سید مهدی جمالی، مدیر سابق شعبه لرستان بیمه میهن قدردانی شد.