پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 589199 تاریخ : 1400/07/02-12:15:09
,17,
مالیات بر ارزش افزوده صادرات مسترد می شود

مالیات بر ارزش افزوده صادرات مسترد می شود

­رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی این کنفدراسیون، استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرکنندگان مرتبط با صادرات فصل زمستان سال 1399 به سرانجام رسید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از صدا و سیما، محمد لاهوتی افزود: پیرو اعتراضات صورت گرفته از سوی صادرکنندگان مبنی بر عدم استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرات سال 1399 و نیمه اول سال 1400 و پیگیری های صورت گرفته از سوی کنفدراسیون صادرات ایران و تعامل صورت گرفته از سوی سازمان امور مالیاتی، سامانه جامع تجارت و وزارت ارتباطات، مشکل استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرکنندگان مربوط به فصل زمستان سال 1399 رفع شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس، استرداد مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال 1399 صادرکنندگان ظرف یک هفته آینده از سوی تمامی حوزه های مالیاتی انجام خواهد شد.

لاهوتی گفت: موضوع استرداد مالیات بر ارزش افزوده مربوط به سال 1400 صادرکنندگان به دلیل ابهام در ابلاغیه بودجه سال 1400، در شرایط کنونی قابل استرداد نیست که به این منظور، کنفدراسیون صادرات ایران، این موضوع را تا رفع کامل مشکل، پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: مطابق با بخشنامه های صادر شده از سوی دولت و بانک مرکزی، استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرات، صرفا مربوط به آن دسته از صادرکنندگانی خواهد بود که مطابق با مهلت زمانی تعیین شده از سوی بانک مرکزی، به رفع تعهد ارزی خود اقدام نمودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران