پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658255 تاریخ : 1402/05/19-13:35:05
,1,
مابه التفاوت سود قطعی و علی الحساب سپرده های مشتریان بانک خاورمیانه واریز شد

مابه التفاوت سود قطعی و علی الحساب سپرده های مشتریان بانک خاورمیانه واریز شد

در راستای اجرای قوانین بانکداری اسلامی، مابه التفاوت سود علی الحساب تا سود قطعی عملکرد سال 1401 بانک خاورمیانه در تاریخ 17 مرداد 1402 به حساب سپرده گذاران بانک خاورمیانه واریز شد .

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک خاورمیانه، سود پرداختی با توجه به نوع سپرده و میانگین مانده حساب در سال گذشته (1401) محاسبه و به حساب سپرده های مشمول واریز شده است.

بانک خاورمیانه از مشتریان محترمی که با سپرده گذاری خود شرایط اعطای تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی را فراهم کرده و در پایداری و توسعه کسب و کارها شریک بوده اند، قدردانی می کند.

لازم به ذکر است که با توجه به عملکرد مثبت این بانک در سال 1401 با تصمیم مجمع عمومی به میزان 7 هزار میلیارد ریال سود به صورت نقدی به سهامداران پرداخت شد و 15 هزار میلیارد ریال از سود انباشته برای افزایش سرمایه بانک اختصاص یافت. به این ترتیب سرمایه بانک خاورمیانه به 50 هزار میلیارد ریال افزایش پیدا می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران