پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587523 تاریخ : 1400/06/10-09:20:45
,5,4,
قیمت نفت خام رشد کرد

در معاملات امروز؛

قیمت نفت خام رشد کرد

قیمت جهانی نفت خام در معاملات امروز، چهارشنبه، در حالی رشد کرد که هنوز اسکله های نفتی آمریکا به تولید کامل خود باز نگشته اند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از سی ان بی سی، قیمت جهانی نفت خام در معاملات امروز، چهارشنبه، در حالی رشد کرد که هنوز اسکله های نفتی آمریکا به تولید کامل خود باز نگشته اند.

طوفان آیدا که به عنوان یک طوفان سهمگین رده 4 به سواحل آمریکا رسیده بود باعث شد تا برخی پالایشگاه های آمریکا آسیب دیده و برخی دیگر هم برای پیشگیری از خسارت تعطیل شوند. این اخبار که نشان می داد بازگشت به وضعیت عادی پالایشگاه ها ممکن است 2 تا 3 هفته طول بکشد نوساناتی را در بازارهای جهانی نفت به وجود آورده است.

قیمت پیش خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ مارک بین المللی قیمت نفت، تا ساعت 7:30 به وقت تهران، 0.40 درصد رشد کرد و به 71.92 دلار رسید.

قیمت پیش خرید هر بشکه نفت خام نیمه سنگین تگزاس غرب آمریکا تا این لحظه 0.45 درصد رشد کرد و به 68.81 دلار رسید.

پیش از طوفان آیدا که احتمالاتی را در مورد کاهش تقاضا ایجاد کرده است قیمت نفت برنت به بالاترین سطح خود از 2018 رسیده بود و قیمت نفت آمریکا هم در بالاترین سطح از 2014 قرار داشت.

طوفان آیدا باعث شد تا 1.7 میلیون بشکه در روز یا 94 درصد کل تولید نفت اسکله های نفتی آمریکا در خلیج مکزیک تعطیل شوند.

این خبر که نشان می داد عرضه نفت خام کاهش یافته است قیمت های نفت را بالا برد اما خبر بسته شدن پالایشگاه های نفت که نشان می داد تقاضا افت خواهد کرد، قیمت ها را پایین آورد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 229
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران